۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • پشیمانی عضو سابق پ.ک.ک از پیوستن به این گروه تروریستی

پشیمانی عضو سابق پ.ک.ک از پیوستن به این گروه تروریستی

  • ۷ مهر ۱۴۰۰
  • ۳۶۷ بازدید
  • ۰

پس از پیوستن ، متوجه شدم که فریب خورده ام و از کم به عنوان ابزار استفاده می کنند. تروریست سابق پ ک ک می گوید من می خواستم فرار کنم اما نشد.

یک تروریست سابق عضو پ.ک.ک به خبرگزاری آناتولی گفت که چگونه برای پیوستن به گروه تروریستی پ ک ک “فریب” خورده است و چگونه از انجام این کار پشیمان است.

تروریست سابق ، با نام M.A. ، نحوه پیوستن خود را در سال ۲۰۱۴ ، هنگامی که PKK تروریست از نبرد برای رهایی عین العرب (کوبانی) در شمال سوریه از داعش برای تحریک خشونت مسلحانه در ترکیه استفاده می کرد ، گفت.

در اکتبر آن سال ، پ.ک.ک و حامیان سیاسی و حامیان آن از عین العرب بهانه ای برای ایجاد اختلاف و خونریزی در ترکیه استفاده کردند.

“من با حلقه دوستانم در این رویدادها شرکت کردم. در ابتدا ، من در تظاهرات خیابانی شرکت کردم ، ”

“برخی از دوستان من گرفتار شدند. یکی از دوستان من به دفتر حزب دموکراتیک خلق (HDP) رفت تا در مورد سایرین که گرفتار شده اند سوال کند. ”

م.ا. گفت: این تماس با HDP باعث شد تا اعضای پ.ک.ک در روستاها مخفی شوند.

“با تبلیغات شدید ، مردم آماده اعزام به صفوف روستایی سازمان (پ ک ک) شدند. بنابراین تصمیم گرفتم که تحت تأثیر حوادث کوبانی شرکت کنم. ”

HDP شاخه سیاسی تروریست های پ ک ک است

MA با بیان اینکه چگونه به طور غیرقانونی به سوریه رفت ، به گروه تروریستی پیوست و تحت آموزش مسلحانه و ایدئولوژیکی قرار گرفت ، گفت که قبل از اینکه به عنوان محافظ مظفر آیتا ، یکی از رهبران به اصطلاح پ.ک.ک ، محافظ منصوب شود ، به اصطلاح “فرمانده تیم” بود.

وی توضیح داد: “HDP و حزب مناطق دموکراتیک (DBP) شاخه های سیاسی گروه تروریستی پ ک ک هستند.”

وی افزود که شخصیت های برجسته سیاسی در HDP توسط موسوم به “شورای ریاست جمهوری” پ.ک.ک انتخاب می شوند.

وی با اشاره به سرکرده پ ک ک ، که در حال گذراندن عمر خود است ، گفت: “افرادی که توسط پ ک ک تحت رهبری HDP/DBP شناسایی شده اند دستورات رهبر سازمان تروریستی ، عبدالله اوجالان را به این سازمان در روستاهای عراق تحویل می دهند.”

او گفت که این دستورالعمل ها به صورت کتبی آورده نمی شوند ، بلکه به صورت شفاهی منتقل می شوند.

لیلا گوون ، یکی از نمایندگان HDP ، به دستور پ ک ک اعتصاب غذای خود را آغاز و به آن پایان داد. این تصمیم HDP یا لیلا گوون نبود. این دستورالعمل ها توسط ارگانهای مطبوعاتی سازمان های وابسته به پ.ک.ک به صورت آشکار یا کد داده می شود. ”

م.ا با تأکید بر نحوه تغییر افکار وی پس از پیوستن به تروریستهای پ.ک.ک ، یادآور شد: “آنها در محیط من برای کردها تحریک می کردند. من تحت تأثیر قرار گرفتم ، به سوریه رفتم و به گروه تروریستی پیوستم. ”

وی افزود: “مدت زمان مشخصی پس از پیوستن ، متوجه شدم که فریب خورده ام ، به عنوان ابزار مورد استفاده قرار گرفته ام. تا آنجا که می خواستم فرار کنم ، نتوانستم فرار کنم زیرا بسیار سخت کنترل می شد.

وی گفت: “آخرین باری که فرار کردم ، به اراده خودم تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شدم. از عضویت در گروه پشیمانم. »

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین