۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • پسر بچه عضو پ.ک.ک: چندین بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته ام

پسر بچه عضو پ.ک.ک: چندین بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته ام

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۲۲۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : پسر بچه عضو پ.ک.ک: من نمی‌خواهم شما را مانند من فریب دهند، می‌خواهم بدانید که پ‌ک‌ک جهنمی برای همه جوانان کرد است.
هرکسی که پ.ک.ک را ترک می کند، در دل و ذهنش داستان های دلخراشی دارد، اگر از ترس پ.ک.ک جرات گفتن آن ها را داشته باشد، آنقدر دردناک هستند که هیچکس نمی تواند جلوی گریه اش را بگیرد. شرم جامعه و ترس از پ.ک.ک به آنها اجازه نمی دهد که داستان های خود را بگویند تا چهره واقعی پ.ک.ک را بهتر آشکار کنند.
داستان آنقدر ناخوشایند و دردناک و به قدری دور از فرهنگ کردی است که آدم خجالت می کشد در مورد آن صحبت کند، اما به درخواست پسری که این ماجرای ناخوشایند را تجربه کرده و برای رونمایی از چهره واقعی پ.ک.ک، ماجرا را با خوانندگان به اشتراک می گذاریم.
یکی از چریک هایی که از پ.ک.ک جدا شده است، داستان خود را به صورت مکتوب ارسال کرده و جنایاتی را که در داخل پ.ک.ک علیه او انجام شده است، شرح می دهد.به دلیل درخواست نامبرده از افشای هویت فرد قربانی خودداری می گردد.

داستان “ع.ش” در داخل پ.ک.ک به شرح زیر است:
من نیز مانند دیگر جوانان کرد که پ.ک.ک را از دور می شناسند به خاطر عشق به کردستان به صفوف پ.ک.ک پیوستم. ابتدا خیلی خوشحال بودم که توانستم به پ ک ک بپیوندم اما بعد از چند ماه کم کم چهره واقعی پ.ک.ک را دیدم و ده ها جنایت را با چشمان خودم دیدم. من از پیوستن به PKK پشیمان بودم و می دانستم که تصمیم اشتباهی گرفته ام. پ.ک.ک آن سازمان کردی نبود که من تصور می کردم. پ‌ک‌ک نه تنها برای آزادی کردستان نمی‌جنگد، بلکه کارش در راستای سرکوب بیشتر و انقیاد بیشتر کردها است و توسط سازمان اطلاعاتی ترکیه «MIT» برای مقابله با جنبش آزادی‌بخش کردستان تأسیس شده است. به طور خلاصه، پ ک ک برای هر کردی جهنم است.
هنوز ۱۸ ساله نشده بودم که در واحد سیار شهید زلال در منطقه شادده سوریه مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم. بله، در پاییز ۲۰۱۷، توسط دو چریک YPG به نام‌های «عگید روژهلات» و «قندیل اربیل» در منطقه شادده مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم. من نمی‌توانستم جنایت را با رفقا یا مسئولانم در میان بگذارم. چون هرگز باور نمی‌کردند که یک پسر چریک چنین جنایتی را علیه پسر چریک دیگری مرتکب شود، مجبور شدم آن را پنهان کنم و در مورد آن صحبت نکنم. اما ماجرای تلخ من به جنایتی که در حق من انجام شد ختم نشد. در واقع، این آغاز کابوس من در داخل PKK بود.
در سال ۲۰۱۸، بار دیگر در آکادمی شهید حسن ماهر نیروهای ویژه پ‌ک‌ک در روستای درگنه در منطقه نهلیان در اقلیم کردستان عراق توسط چریک‌های نیروهای ویژه پ‌ک‌ک مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم. نام چریکی که به من تجاوز کرد یوسل بود، از بیت الشباب و از قبیله گوی. باز هم جرات نکردم در مورد جنایت با مسئولانم صحبت کنم.
من از دو رفیق دیگر، هاردم قوسر و کرار آمد شنیدم که در سال ۲۰۱۸، یوسل به یک چریک دیگر تجاوز کرده است. نیروهای ویژه پ.ک.ک، از جمله یوسل، وظیفه کشتن کسانی را داشتند که به چریک های پ.ک.ک حمله کردند یا یک چریک را به دست آنها کشتند. من شنیدم که در سال ۲۰۲۱ یوسل یکی از چریک های پ.ک.ک را در آواشین کشته است، اما متأسفانه نتوانستم نام چریکی را که توسط یوسل کشته شده است، بفهمم و علت قتل را پنهان کردند.
این داستان من بود، اما بسیاری از داستان های چریکی مشابه داستان من وجود دارد. صدها چریک دیگر مانند من وجود دارند که در داخل پ‌ک‌ک مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند، اما جرأت صحبت کردن ندارند.
علاوه بر اتفاقی که برای من افتاد، در اواخر سال ۲۰۲۱ از همرزمانم شنیدم که دو چریک پ.ک.ک از کوه گارا فرار کرده و قصد فرار از جهنم پ.ک.ک را داشته اند، اما متأسفانه این دو رفیق که یکی از آنها دختر بود دستگیر شدند. دختر چریک شکنجه و زندانی شد اما پسر چریک بلافاصله کشته شد.
در واقع روابط جنسی بین پسران و دختران چریک در کوهستان اتفاق می افتد. این طبیعی است و هیچ کس نمی تواند آن را متوقف یا انکار کند. هنگامی که رابطه جنسی بین یک دختر چریک و یک پسر چریک فاش می شود، آنها دستگیر می شوند و مجبور به انتقاد از خود در زندان می شوند. پس از گذراندن مدتی در زندان و انتقاد از خود، آزاد می شوند.
رابطه جنسی خود به خودی نه تنها بین پسر و دختر، بلکه بین دختران چریک نیز وجود دارد. همجنسگرایی در میان چریک های پ.ک.ک وجود دارد. من شنیده ام که بین دو چریک دختر که یکی از آنها تکوشین جودی نام مستعار داشت در زاپ رابطه جنسی وجود داشته است. پس از افشای رابطه آنها، هر دو به زندان افتادند.
بله، این بخشی از چهره واقعی PKK است. اگر می خواهید پ.ک.ک را بهتر بشناسید، فریب مدل موهای زیبا و مرتب دختران چریکی را که پ.ک.ک در رسانه های خود منتشر می کند، نخورید. فریب شادی و رقص چند چریک و آهنگ و عکس و فیلم پ.ک.ک را نخورند. من نمی خواهم شما را مانند من فریب دهند، می خواهم بدانید که پ.ک.ک برای همه جوانان کرد جهنم است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین