۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پایان شایعه قتل در خوابگاه دخترانه دانشگاه ارومیـه

پایان شایعه قتل در خوابگاه دخترانه دانشگاه ارومیـه

  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
  • ۳۰۴ بازدید
  • ۰

پس از کش و قوس های فراوان در مورد مرگ مشکوک یک دختر دانشجو در خوابگاه بنت الهدی دانشگاه ارومیه و جو سازی برخی از رسانه های گروهک تروریستی پژاک در این خصوص فرضیه سوء قصد به جان وی به طور کامل منتفی شد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :بنابراعلام یک منبع آگاه از نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی مطالعات و بررسی های لازم بر روی جسد شیدا حاتمی دانشجوی دانشگاه ارومیه شامگاه روز یکشنبه به پایان رسید و نتایج کالبد شکافی جسد در پزشکی قانونی شائبه قتل این دانشجوی دختر را کاملا تکذیب میکند.

این منبع آگاه اعلام کرد: هیچ گونه شکستگی و یا علائمی دال بر درگیری در محل کشف جسد و بدن وی دیده نشده است و کبودی های موجود بر روی صورت این دختر جوان ناشی از خون مردگی پس از مرگ است.

همچنین در این خصوص، عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با سایت اروم نیوز گفت:قسم یاد می کنم که در رابطه با شیدا حاتمی هیچ گونه علامتی که وی گشته شده باشد و یا حتی در رابطه با اینکه وی خود کشی کرده مشاهده نکردم.

وی در اینباره معتقد است: خانواده حاتمی من را به عنوان مسئول رسیدگی به این موضوع انتخاب کردند، احساس دارم وظیفه سنگینی بر عهده ماست، شیدا حاتمی، این دانشجوی کرد، روز یکشنه در روستای نوی در منطقه مرگور بخش سیلوانای ارومیه دفن شده است.

وی به دروغ پراکنی برخی سایت های معاند اشاره کرد و افزود: برخی ها می خواهند از این موضوع سوء استفاده کرده و مشکلاتی را در شهر و دانشگاه ارومیه ایجاد کنند.

فتاحی گفت: به من گفته بودند که دست و پایش شکسته است، خودم جسد وی را معاینه کردم، هیچ گونه از موارد مطرح شده در برخی سایت ها دال بر قتل وی را مشاهده نکردم.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد می خواهند از احساسات جوانان ما سوء استفاده کرده و بخواهند مشکلات امنیتی ایجاد کنند، من به همه آنها توصیه می کنم که جوانان این مرزو وبوم واقع بین هستند؛ خوب بدانند که تا زمانی که زنده هستیم شیعه و سنی با هم بوده و از هم جدا نمی شوند و آنها نمی توانند زره ای جدایی بین ما ایجاد کنند.

طی چند روز گذشته رسانه های منطقه ای جبهه ضد انقلاب با جو سازی، انتشار اکاذیب و تشویق اذهان عمومی به دنبال سوء استفاده از این حادثه تلخ و تشویش اذهان عمومی و دانشگاه بودند.

برای مثال خبرگزاری وابسته به گروهک تروریستی پ ک ک از وجود اثرات شکستگی شدید و جراحات ناشی از درگیری در بدن وی خبرداده بود که این مسئله توسط پزشکی قانونی تکذیب شد.

پژاک دیگر بازوی استکبار در منطقه سوژه خبری جدیدی را یافته و با شایعه پراکنی و دروغ گویی و بکارگیری کلمات احساسی به دنبال سوء استفاده از مرگ تلخ یک دانشجوی کُرد از دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه است.

از سویی جبهه کذاب رسانه ای این گروهک ها با نشر اکاذیب به نقل از پزشکی قانونی مدعی میشود که پزشکی قانونی نیز قتل این دانشجو را تایید کرده است.

ازسویی متاسفانه تعلل در اعلام کامل جزئیات مرگ این دانشجوی دختر، موجب ایجاد فضای نامناسبی در دانشگاه ارومیه در دوروز گذشته شد که از پرداخت به این مقوله خودداری می کنیم.

سرهنگ رسول النقی پور روز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به پیدا شدن جسد یک دانشجوی دختر در خوایگاه بنت الهدی دانشگاه ارومیــه اظهار کرد: این مورد نیز همچون دیگر خودکشی های اتفاق افتاده در جامعه است و این دانشجوی دختر کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه، از خالی بودن اتاق خود استفاده کرده و خود را با طناب نایلونی، حلق آویز کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین