۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وعده در باغ سبز روشی برای جذب دختران

  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۳۲۹ بازدید
  • ۷

یکی از اساسی ترین استراتژی های پژاک جذب جوانان است. از این رو سیاستگزاران این گروه برای جذب جوانان به ترفندهای ارتباط دختر و پسر ، هیجان طلبی در جوانان توجه خاص دارند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: دخترانی روستایی و ساده که زودباورند.بدیهی است دخترانی که صبح تا غروب دنبال گاو و گوسفند و کمک به خانواده کشاورز خویش هستند با مشاهده چنین تنازان مسلحی بی میل نیستند برای رهایی از ازدواج جبری یا استبداد خانوادگی به رهایی , همگامی و همراهی با تیم چریکی که از روستایشان در حال عبور است رسانیده و با انان همراه شوند ایا این دختران بیسواد تحلیلی صحیحی از زندگی و مسائل سیاسی و اجتماعی دارند ؟
دختران و پسران روستایی فریب سراب تلخ بی بازگشتی میشوند که دیگر راهی برای رجعت ندارند بدیهی است نیروی یک تیم چریکی در شرایط زیست چریکی که همیشه نیروهای تعاقب ضد چریکی را بدنبال خویش دارد نه تنها از انارشیسم جنسی استقبال نمیکند بلکه این محرک انسانی است که شرایط مبارزه و انجام حیوانی ترین اقدامات تروریستی را برایش مهیا و تسهیل مینماید.
جوانان نا آگاهی که بعضا” برای فرار از چاله جامعه بسته خود به چاه بی انتها و بی عاقبت این گروه ها می افتند چیزی جز بیچاره گی مضاعف نیست.
فعالیت این حزب بیشتر در مرز بین ایران و ترکیه و منطقه قلعه‌رش در استان آذربایجان غربی و کوهستان قندیل در کردستان عراق می‌باشد.
پ پ ک دارای ساختاری به شدت تکراوانه و دیکتاتوری هستند این حزب در رسانهای خود تبلیغاتی میکند اما در درون چنین نیست به شدت فریبکارانه عمل میکند.
اوجلان با توجه به علاقه ای که به جنس مونث دارد قید اخلاقی زن را رد می کند و حجاب و هر نوع پوشش دختران را نوعی اسارت می داند و به اشتراک جنسیتی اعتقاد دارد و نظم خانواده را نوعی نظم استبدادی می داند، نظم عشیرتی در کردستان را نیز عامل استبداد دانسته و تنها حرکت آزادی بخش در کردستان را از حرکت های خود می داند.
این دختران در معرض شستشوی مغزی قرار می گیرند و با جملات کلیشه ای اوجالان درباره زن ذهن آنان پر می شود . آنان عاشق و شیفته رهبر بار می آیند تا جایی که ارائه هر گونه “خدمت ” برای رهبر و منصوبانش یک خدمت در راه وطن تلقی می شود.
یکی ازجدیدترین ومهمترین وظایف پ پ ک ارتباط با قشر جوان تحصیلکرده ( دختر و پسر) و بر انگیختن احساسات ناسیونالیستی در آنها بوده است که از بین این جوانان جذب شده بخشی به همراه تیم ها به عراق رفته و بخش دیگری به عنوان هسته تشکیلاتی وظیفه فعالیت در سطح منطقه را به عهده دارد .
یکی از ویژگی‌های سازمان تروریستی پ پ ک سوء استفاده از دختران به ویژه در عملیات‌های نظامی است که تا کنون به مرگ بسیاری از آنان منجر شده است.
با این حال یکی از اعضای جداشده ازپ پ ک با انتشار اسناد جنجالی، از تبعیض جنسی در این گروه تروریستی و ایجاد حرمسرا از زنان زیبارو و تحصیلکرده در فرماندهی پ پ ک در ارتباط عاطفی برای اعضای عادی این گروه پرده برداشت.
روژین می گوید؛ من دختری هستم که خودم در سن ۱۶ سالگی بخاطر فقر به پژاک پیوستم.
وقتی شما اونجا هستید هر مردی طوری به شما نگاه می کند که انگار بدنبال یک فرصت کوچک است تا از شما سو استفاده کند دوست من به اسم مستعار روکن بارها مورد تجاوز واقع شد باور نکردنی هر بار که فرماندهان اراده می کردند با یک بی سیم می خواستند که او به جایی که آن ها هستند برود و در اختیار آنان باشد.
بسیارند دخترانی که از فرط بی بهداشتی و شرایط بسیار سخت زیستی در کوه و مناطق صعب العبور دچار بیماریهای بسیار خطرناک میشوند و جان خویش را از دست می دهند.
فکر میکنید تا کی میشود جوانان را خام کرد و برای قدرت طلبی خویش انان را به هر کاری گماشت بی تردید این تروریست به سزای اعمال ننگین خویش میرسد خواه از درون پژاک خواه توسط ید برتر الهی.

قبلی «
بعدی »

۷ دیدگاه ها

  1. یه تعداد احمق دور هم جمع شدید و هرچه به مغز بی مختون میاد می نویسد

  2. نویسندگان سایت فقط بدونید دارید منطق و هوشتونو نشون میدین اونم در حد هوش یه چهار پای گوش دراز !

  3. من خودم هم ساکن شوط و ماکو هستم لطفا توهین نکنین یکم چشمتون رو به حقایق باز کنین ممنون از این سایت گرانمایه

  4. توهین شماها میکنید یا ما ؟ ….. اصلا حرف زدن با شماها بی فایده است … هر چرت و پرتی که دوست دارین بزارین ببینین به کجاها میرسین

  5. اگه منطق دارید به عقلتون رجوع کنید … تاحالا فکر نکردی فقط ترکها این مطالبو میزارن؟
    کل جهان یه طرف حرف شماها ترکها یه طرف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا با عقل خودتون جور میاد؟
    اگه حقیقته پس چرا سالانه بازم هزاران کرد به این گروهها میپیوندن؟
    چرا هیچ کردی نمیگه اینا بدن و یا همش سر ملت کلاه میزارن؟
    یعنی فقط نظر شماها ترکها ملاکه؟ باشه عیب نداره بچرخ تا بچرخیم
    ما هم خدایی داریم

  6. وژدانن…اینا رو واسه کی می نویسین؟؟؟
    یه عده ساندیس خور؟؟؟
    بابا قدیمی شده دیگه این روش های جنگ رسانه ای…
    یخورده بهتر بنویسین…به نظرم انشاتون خوب نبوده…
    شما برو از از دوران راهنمایی شروع کن ببینم چی میشه…

  7. شکی نیست پ.ک.ک جزء گروههای تروریستی هست ونام اون درلیست های تروریستی اتحادیه اروپا ،امریکا ودیگرسازمان های بین المللی قراردارد وپژاک هم زیرشاخه پ.ک.ک هست هرچقدرهم شماازروی احساسات وجوگرفتگی حرف بزنید تغییری دراصل مسأله بوجودنمیاد کسی که خوابیده رومیشه ازخواب بیدارکردولی کسی که خودش وزده به خواب نمیشه بیدار کرد ودرجواب کرد ماکو شوط بایدبگم حماقت ازسروروت میباره اینکه چندهزارکردبه اینهاپیوستن شددلیل اگه ایطوری چندهزارکردهم به داعش پیوستن وتعدادی ازفرماندهان رده بالای داعش روتشکیل می دن وفرماندهی حمله به کوبانی رویک کردداعشی برعهده داشت پس بهتره شماهم عضو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین