۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • “واکنش خالد عزیزی دبیرکل حزب دمکرات کردستان پس از انهدام تیم های تروریستی دمکرات+

“واکنش خالد عزیزی دبیرکل حزب دمکرات کردستان پس از انهدام تیم های تروریستی دمکرات+

  • ۲ تیر ۱۳۹۵
  • ۴۱۹ بازدید
  • ۰

خالد عزیزی:قبول کنید ما توانایی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را نداریم و راه حل جنگ نیست”
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :خالد عزیزی دبیرکل حزب دمکرات کردستان،پس از انهدام تیم های تروریستی گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران شاخه مصطفی هجری در اشنویه،در واکنش باز هم به سیاستهای جنگ طلبانه گروهکها تاخت و عملکردشان را بشدت زیر سوال برد.
عزیزی درخصوص سیاست های آتی حزبش،در مقابل جمهوری اسلامی ایران به صراحت و برای چندمین بار اعلام کرد که؛
باید قبول کنیم که ما توانایی مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را که یک کشور قدرتمند است نداریم و باید از نظر سیاسی و بین المللی به دولت جمهوری اسلامی ایران فشار آورده تا بتوانیم به تعدادی از اهداف سیاسی خود دست یابیم اما ما با جنگ نمی توانیم به جایی برسیم و حتما شکست خواهیم خورد.
خالد عزیزی به مسئله مذاکره مستقیم با جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره ای کرده و اظهار داشت؛
من از همه گروهها و احزاب مختلف کردی درخواست دارم با هم متحد شویم و با ایران به مذاکره بنشینیم.
بسیاری از این احزاب می گویند ما باید با ایران درگیر شویم و نظام ایران را از بین ببریم،اگر قرار بود ایران از بین برود، من راضی هستم یک هفته ای نابود شود!ولی با درگیری و کشت و کشتار نه نظام ایران از بین می رود و نه مشکلی از ما حل می شود.
اما شنیده شده بخاطر اظهارات مسالمت آمیز دبیر کل حزب دمکرات کردستان خالد عزیزی،اعضای کمیته مرکزی این گروه،برای برکناری وی،در حال توطئه چینی هستند و گفته می شود مصطفی هجری نیز در این قضیه دخیل است.
شایان ذکر است که همانطوریکه چند روز قبل در اخبار از درگیری های منطقه اشنویه به اطلاع افکار عمومی رسیده بود،تیم های ترور دمکرات شاخه مصطفی هجری وارد منطقه شده بودند که مردم اشنویه با مشاهده این تیم ها به سپاه پاسداران گزارش دادند و در نتیجه درگیری شدیدی بین دو طرف آغاز گردید که در جریان آن تمامی اعضای تیم های ترور دمکرات کشته شده و ۳ تن از رزمندگان سپاه پاسداران نیز به شهادت رسیدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین