۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • هشدار رئیس یک حزب ترکیه ای نسبت به تشکیل دولت توسط پ.ک.ک در شمال سوریه

هشدار رئیس یک حزب ترکیه ای نسبت به تشکیل دولت توسط پ.ک.ک در شمال سوریه

  • ۱ بهمن ۱۴۰۲
  • ۹۱ بازدید
  • ۰

اومیت اوزداغ، رئیس حزب پیروزی ترکیه با بیان اینکه پ‌ک‌ک در حال تشکیل کشوری در شمال سوریه است و باید با کشاندن همه اعضای آن به شمال سوریه اقدامات لازم را انجام داد، گفت: پ‌ک‌ک توسط آمریکا در آنجا آموزش می‌دهد.

به گزارش انجمن بی تاوان، اومیت اوزداغ،رئیس حزب پیروزی برای معرفی نامزد حزب خود برای شهرداری شهر غازی انتپ به شهر آمد. اوزداغ که در این هتل با خبرنگاران ملاقات کرد، گفت که پ‌ک‌ک با حمایت آمریکا در شمال سوریه آموزش دیده و برای حملات بزرگ‌تر آماده می‌شود. اوزداغ با بیان اینکه پ‌ک‌ک فعالیت‌های مخفیانه انجام می‌دهد و باید اقدامات فوری انجام شود، گفت: «هیچ عضو پ‌ک‌ک در ترکیه باقی نمانده است. گفته می‌شود این موفقیت ماست. خیر. کاهش تعداد اعضای پ‌ک‌ک در ترکیه. موفقیت شما نیست. پ ک ک در حال تشکیل کشوری در شمال سوریه است.» او همه پرسنل خود را به شمال سوریه خارج کرد و با حمایت آمریکا آنها را دوباره آموزش می دهد و به همین دلیل آنها دور هستند. آنها در حال آماده سازی برای حملات بزرگتر هستند. اولین نشانه موثر بودن آنها در این حملات این است که آنها در شرایط زمستانی با تکنیک ها و دانشی که تاکنون نداشتند به مواضع نظامی ما حمله کردند.» «آنها حمله کردند. پیش از این هرگز اتفاق نیفتاده است. برای این کار باید هر چه سریعتر کمبودها برطرف شود.”

اوزداغ با بیان اینکه اگر حزب پیروزی به قدرت برسد، تصمیمات روشنی در مورد پناهندگان می گیرند و به سرعت آنها را عملی می کنند، افزود: اگر نامزد حزب پیروزی را انتخاب کنید، شهرداری کلانشهر و شهرداری منطقه ای که ما اداره خواهیم کرد، تصمیم گیری می کنند. تصمیمات را با قاطعیت اتخاذ و اجرا کنید. ما در غازیانتپ کارهای زیادی برای انجام داریم. همه اینها.” ما برادرمان مهمت پاموک را برای شهردار شهرداری کلانشهر معرفی می کنیم. ما نامزدهای شهردار منطقه خود را در روز اعلام رسمی اعلام خواهیم کرد. یک رقابت انتخاباتی واقعی در غازیانتپ آغاز خواهد شد و این رقابت بین حزب عدالت و توسعه و حزب ظفر خواهد بود. ما از حمایت غازیانتپ برخوردار خواهیم بود. او گفت: “ما فکر می کنیم.”

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین