۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • هشدار از قندیل به تشکیلات اروپایی گروه تروریستی پ.ک.ک

هشدار از قندیل به تشکیلات اروپایی گروه تروریستی پ.ک.ک

  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
  • ۲۰۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : ناآرامی مدیریت به اصطلاح سازمان تروریستی PKK/KCK که با عملیات های درون مرزی و برون مرزی سازماندهی شده توسط ترکیه متحمل خسارات سنگین شده است، روز به روز بیشتر می شود. سازمان به کادرهای اروپایی به این دلیل که نمی توانند تحلیل کنند، هشدار داد.
بر اساس اطلاعات به دست آمده، قندیل به اصطلاح مقر سازمان تروریستی پ.ک.ک از کادرهای اروپایی انتقاد کرده است که نمی توانند تحولات را به درستی تحلیل، قرائت و تفسیر کنند و قندیل را به اندازه کافی اطلاع رسانی نمی کنند. این سازمان به اعضای خود هشدار داد که کار را درست کنند.

روابط خارجی خوب نیست

به اصطلاح مدیریت ارشد سازمان تروریستی پ.ک.ک در قندیل، علیه ساختار اروپایی پ.ک.ک. مشخص شده است که فعالیت اعضای پ.ک.ک/ک.ک.ک در اروپا و روابط خارجی کنونی در سطح مطلوب و کافی نیست و سوئد به دلیل انتظار عضویت در ناتو به ترکیه امتیازاتی داده است که آنها از نظر استراتژیک با PKK دوست هستند.

افزایش دیپلماسی با کشورهای غیر اروپایی

قندیل نشینان که نتوانست عملکردی را که از ساختار سازمانی انتظار داشت در زمینه اروپایی پیدا کند، به اعضای سازمان نیز دستور داد تا در هند، آفریقا و ایالات متحده آمریکا کار کنند. به اصطلاح مدیریت ارشد سازمان تروریستی پ‌ک‌ک و همچنین نهادهایی مانند سازمان ملل متحد، شورای اروپا، عفو بین‌الملل، دادگاه اروپایی حقوق بشر، CPT، OPCW (سازمان منع سلاح‌های شیمیایی)، IPPNW. پزشکان بین المللی برای جلوگیری از جنگ هسته ای) تصمیماتی را به نفع سازمان می گیرند و همچنین خواستار انجام کارهای بیشتر شد.

به کادرهای اروپایی دستور داده شد که اطلاعاتی در مورد نقش و مأموریت مؤسسات، دولت یا مؤسساتی که به آنها وابسته هستند و کسانی که آنها را تأمین مالی می کنند جمع آوری کنند تا این مؤسسات تحت فشار قرار گیرند.

گزارش شده است که نمایندگان پارلمان اروپا و وکلای حامی این سازمان قصد دارند در سال ۲۰۲۳ به ترکیه سفر کنند تا با عبدالله اوجالان، رهبر این سازمان ملاقات کنند.

اعضای سازمان های تروریستی در اروپا نگران هستند

از سوی دیگر ترس از استرداد به ترکیه گریبان افراد مرتبط با سازمان تروریستی پ.ک.ک را گرفته است. استرداد محمود تات که در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۲۲ از سوئد اخراج شده بود به ترکیه باعث شد تا دیگر اعضای این سازمان دچار تردیدهایی شوند. بسیاری از اعضای این سازمان که در اروپا مقیم هستند، از استرداد به ترکیه یا اخراج آنها بیم دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *