۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • هزاران عضو داعش به پ ک ک پیوستند! / بازی اطلاعاتی پ.ک.ک نتیجه داد 

هزاران عضو داعش به پ ک ک پیوستند! / بازی اطلاعاتی پ.ک.ک نتیجه داد 

  • ۵ بهمن ۱۴۰۰
  • ۳۱۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : دو گروه تروریستی در سوریه درگیر شدند. ده ها تروریست کشته شدند. زندان ها و اردوگاه ها در حسکه در حال تخلیه هستند. ۶۰۰۰ تروریست داعش به PKK/YPG پیوستند. گفته می شود، درگیری ها یک نیمکت اطلاعاتی است.
زندان ها و اردوگاه های حسکه پس از درگیری با پیشخوان اطلاعات در حال تخلیه هستند. تا کنون ۶ هزار تروریست داعش به پ.ک.ک/YPG پیوسته اند.

مدار نکار سخنگوی شورای قبایل و قبایل سوریه درگیری های جاری بین گروه های تروریستی پ.ک.ک و داعش در استان حسکه سوریه را یک «تدبیر اطلاعاتی» توصیف کرد. مدر نکار در گفت و گو با روزنامه ترکیه گفت: آنها با راندن داعش در میدان می کوشند جنایت و ظلم پ ک ک را نسبت به مردم سوریه سرپوش بگذارند و این سازمان خونین را پاکسازی کنند. تاکنون ۶ هزار شبه نظامی داعش به پ‌ک‌ک پیوسته‌اند.»

عبدالعزیز تمو، رئیس محله کردهای مستقل سوریه، گفت: «نیروی که داعش را به مناطق تحت کنترل پ‌ک‌ک می‌برد و سلاح‌های زیادی در آنجا قرار می‌دهد، به دنبال یک نیروی جدید است. تمو در ارزیابی انتقال به میدان برای روزنامه ما، گفت: «انگیزه ایالات متحده برای منطقه کاهش یافته است. از افغانستان و عراق خارج شد. پ ک ک چنین سناریویی را فاجعه خود می داند. آنها سعی دارند از طریق داعش توجه افکار عمومی بین المللی را به منطقه جلب کنند. نیروهای ائتلاف از آخرین درگیری حسکه-گویران حمایت هوایی و زمینی کردند. آنها همچنین ده ها تن اسلحه، مهمات و زره جدید به پ ک ک دادند.

مدر نکار، سخنگوی مجمع قبایل و قبایل سوریه، گفت: آنها در حال برنامه ریزی یک روند جدید ۲۰۱۴ در منطقه هستند. در میان اعضای داعش که به پ‌ک‌ک پیوسته‌اند، ۸۰۰ نفر کودک بین ۱۰ تا ۱۴ سال هستند. برخی از این کودکان یتیمی هستند که توسط داعش پس از باغز رها شده و به اردوگاه های یتیم خانه منتقل شده اند.

نکار با تاکید بر اهمیت نام جمال کوبانی در تخلیه اردوگاه ها و زندان ها در چارچوب همکاری پ.ک.ک و داعش گفت: این نام در آخرین درگیری کشته شد، سازمان و عناصر حامی آن پشت سر ما هستند. او گفت: “حتی در آخرین دوره درگیری، ۵۵ عضو داعش به پ‌ک‌ک پیوستند. آنها پ‌ک‌ک را آموزش می‌دهند. او شبه‌نظامیان پ‌ک‌ک را آموزش می‌دهد. خرابکاری، خشونت جمعی، تولید بمب گذاران انتحاری و مین، و به دام انداختن از جمله موارد اصلی آموزشی است.

سیلو همچنین حاوی اطلاعاتی است مبنی بر اینکه برخی از شبه نظامیان داعش که به پ.ک.ک پیوسته بودند به عراق برده شدند و آنها در مناطقی مانند سنجار-محمور و مناطق درگیری داغ حضور داشتند. با وجود شرایط زمستانی، شبه‌نظامیان پ‌ک‌ک هزاران غیرنظامی را از قبایل البغاره، ضفیر، المعامره، المشحاح، الشلهما و کابور به بهانه حمایت از داعش اخراج کردند. خانه، محل کار، مزرعه، وسیله نقلیه و پول وی را مصادره کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین