۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به زندگی زنان و دختران در فرقه پ ک ک ؛ پژاک+عکس

  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱۰۴۷ بازدید
  • ۱

این مقاله توسط یکی از عناصر سابق پژاک به انجمن بی تاوان ارسال شده و شرایط سخت زنان و دختران فرقه را توصیف می کند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : زنان در اجتماع از ارزش والای برخوردار هستند،و زن همیشه سمبل صلح و آشتی در میان اقوام بوده منطقه بوده مهمترین فاکتور انسانی در جهان امروزی محسوب می گردد .
ازدواجهای که فی مابین طایفه ها و عشیرها و نژادها از عوامل اصلی در ایجاد وحدت و یگپارچگی میان اقوام است ، بعنوان نمونه در زمان های نه چندان دور هر زمان که مابین طایفه ها و عشیرها و اقوام منطقه کدورتی وجنگی روی می داد و برای بایان دادن به کدورتهاو جنگها و تبدیل آن به یک پیوند و وحدت قومی زن نقش بسزایی بازی می کرد و امروز هم به علت ازدواجهای که مابین (کردها و آذری ها و فارسها ….) هر روز پیوند ها را قوی تر کرده است و تفکرات تجزیه طلب را نا ممکن ساخته است و ملتها با هم آمیخته شده اند هر روز هم تفکرات منفی نژاد پرستانه و طبقاتی و ملی گرا و کینها ونفرتها کاسته می شود و زن عاملی مهم در پیوند و ایجاد وحدت اقوام بوده است.
زن سرچشمه حیات و تدام نسل بشری محس.ب می گردد و نقش کلیدی در تعلیم و تربیت فرزتدان ایفا می کند.
 فرقه ها و گروه های تروریستی همانند پ ک ک و پژاک چه نگرشی به جایگاه زن دارند؟

پ ک ک و پژاک از زن استفاده ابزاری می کنند و در راستای سیاست های شوم خود سوءاستفاده می کنند، از همه مهمتر تحریف و تغییر دادن و منحرف کردن در ذهنیت و ذات زنان و دختران بزگترین نقض حقوق انسان بوده و تعدادی کثیر از زنان در شرایطی قرار می گیرند  مجبور به طاعت از یک مرد می شود و یک مرد را پرسستش و عبادت می کند.

۸۴۳۷۲۶۲۲-۷d0d-4eb0-ab39-bfc8a5ea21b7

اوجالان مردی است که همه زنان و دختران فرقه بایستس وی را پرستش کنند،اوجالان با ادعای های منسوخ همانند روسری نشان بردگی است و یا من شما زنان را از دست مردان آزاد میکنم خود را برتر از سایر مردها دانسته و پرستش را حق خود می داند

رهبر سازمان منافقین مسعود رجوی نیز چنین ادعاهای دارد ،مسعود رجوی  می گوید :”زنان سازمان همگی همسر رجوی هستند “ویا”فکر نکردن به موضوعاتی مثل زن وزندگی بالاترین جهاد است ”

سیستم گروه ها ی پ ک ک و پژاک هرمی و نظامی است و رهبر خود انتصابی در راس فرقه قرار دارد ، مثلا”پژاک یک سازمان نظامی و طبق فلسفه اوجالان بنا شده  و جا دارد نگاهی به  فلسفه اوجالان  راجع به “ایدئولوژی رهایی زنان ” داشته باشیم .

اوجالان مبدا این ایدئولوژی “نئولیتیک”عصر نوسنگی است ،اوجالان این دوره تاریخی “زندگی طبیعی جامعه ” قلمداد می کند و طبق برآورده آن یعنی زنان مدیریت جامعه   را عهده داشته اند و مردان تنها به کار شکار مشغول بوده اند و هیچ نقشی در جامعه و خانواده نداشته اند و این دوره تاریخی را مبدا فلسفه ایدئولوژی زنان می داند و از این دوره به بعد مردان قدرت را بدست میگیرند و زنان تا عصر ما زیردست مردان می شوند و عامل بدبختی زنان را مردان متهم می کنند.

زمانی که رهبر عامل آزادی زنان را به مردان ربط دهد و دیدگاهی  ضد گرایانه در بین هر دو جنس بوجود بیاورد و رهبر خودش را خدای زنان تلقی کند و زنان را متعاقد کند ودر بین هر دو جنس تضاد ایجاد کند و خودش هم براین تضاد سیاست کند .

اکنون ما شرایط موجود در فرقه پ ک ک و پژاک را بررسی می نمایم تا روشن شود که ادعای های اوجالان تا چه حدی در عمل تناقض ندارد.

۱۲۶۷۰۱۹۲_۶۰۵۱۶۰۶۹۹۶۳۴۶۷۴_۱۵۳۶۱۶۵۱۶۹۶۷۹۴۵۹۷۵۵_n

۱)زنان پس از روند مغزشوی مریدان درجه یک رهبر تلقی میشوند و برای پرستش خدای جدیدشان از همه چیز خود گذشتگی می کنند .و اساس کنترل در دست رهبر گروه است فرد جذب شده قدرت تصمیم گیری خود را واگذار میکند و خویشتن واقعی خود را برای رهبری سرکوب می کند و کنترل به دست رهبر می افتد و فردیت او از بین می رود و اراده آزاد محو می شود و دسترسی به هر گونه اطلاعات متفرقه قطع می شود .

۲)زنان درگروهک بجای مهر مادری ،مجبور میشوند خشونت و انتقام را برگزیند و تمام زندگی خود را در گروهک فدای رهبر کنند و زمانی که مجبور به این کارها شود تنها برای راضیایت رهبر ش انجام می دهد .

۳)به علت رقابتی که در زنان برای تقرب به رهبری ایجاد می شود و هر زن برای اینکه خودرا برتر از دیگران نشان دهد دست به هر جنایتی میزنند .

۴) دیدگاه زنان به گذشته و تاریخ و خانواده و والدین و در روند اموزشهای رهبری منفی تلقی می شود .و در گروهک کنترل ذهن توسط رهبر به عنوان حقیقت مطلق و تنها پاسخ به تمامی مشکلات انسانها معرفی می شود و رهبر به کادرها می آموزد تا به این باور برسند که “ما تنها راه صحیح هستیم و ما تنها حقیقت مطلق هستیم و هر کس که در گروهک نیست گمراه و در انحراف و برده هستند .

۵)زنان احساسات انسانی و مانند عواطف و رحم و گناه وعشق ازدواج و صاحب فرزند شدن را نوعی  تله و بردگی می دانند و اگر زنی  تن به آن بدهد مجازات میشود .

۶)زنان حق انتخاب ندارند بلکه نمی تواند عا شق شودتنها باید عاشق رهبر شوند و تمام دنیای زنان از جمله عکس رهبر و بحث رهبر و تعریف و تجلی و بزگنمایی ،دیدن رهبر در خواب ،همیشه باید کتاب رهبر را بخوانند و بحث کنند و کل دنیا زنان رهبر می شودو بحثهای بغیر را ممنوع می داند .

۷)گروهکها از موجودیت زنان را برای تحریک مردان و مخصوصا در حین حملات نظامی استفاده میکنند و ذاتا اگر در گروهک زنان نباشد مردی ملحق نمی شود .

۸)زنان در گروه نسبت به دیگر اعضا حساس می شوند اگر زنان نسبت به مردان حساس تر شوند و همیشه مردان را مانند یک دشمن ببیند و خود را از مردان دور نگاه دارند و با دیدگاهی که از طرف رهبر که گویا علت بدبختی و آزادی شماها از طرف مردان بوده است و اینجاست که زنان رفتارهای مرموز از خود نشان می دهند مثال:در سال ۲۰۰۲در اواخر بهار در منطقه قندیل و نزدیک روستای مردو یکی از کادرها را بنام (گلان)اهل بیتلیس ترکیه را به علت اینکه به مردان نزدیک است به شکلی فجیع او را خفه کردند و تا به امروز هم این جنایت آشکار نشد .

۹)خطرناکترین حالت زن این است که بدستش اسلحه داده شود و به یک قاتل تبدیل شود و این خود تماما با سرشت ذاتی زن در متضاد است ذاتا در تفکر گروهکها همیشه برداشت از زندگی وارونه است و با ذهنیتی منفی قضاوت می شود .

۱۰)تن دادن زنان به کارهای سخت و عدم مفهوم صحیح از شعار “زنان =مردان “سبب میشود که زنان هر کاری که مردان انجام دهند زنان نیز انجام میدهند و مانند حمل بارهای سنگین و راه رفتنهای شبانه و در کوههای سخت و صعب العبور ومشارکت اجباری در آموزشهای نظامی و کاماندو  عدم امکانات رفاهی سبب میشود که زنان دوچار بیماریهای دیسک کمر ،عدم رشد جسمانی وخون ریزیهای بلند مدت دچار شوند .

۱۱)عدم بهداشت و دکترها متخصص زنان و مداواهای اشتباه سبب می شود اکثر زنان در گروهک دچار سقط جنین می شود (اکثر زنانی که از گروهک جدا شده اند بعد از سالها بار دار  نمی شوند ودر بین مردم شایع است که از طرف گروهک به آنها واکسن نازایی زده اند) و همچنین خوابیدن بر روی زمین مرطوب وعدم  استحکام ونبود آب گرم و زندگی دسته جمعی در غارها و زیر زمینها  بیماریهای ویروسی و قارچی را به بار م اورد و زنان نسبت به مردان آسیب پذیر ترند .

۴۴d6e4f5-01b5-4fa1-9e33-7dd161dcb25d

۱۲)  عده ای از زنان نمی توانند فرار کنند زیرا می دانند که دیگر شانس زاد ولد را از دست داده اند و ذاتا زنی که باردار نشود خود به خود دچار بیماری روانی می شود

۱۳)در پژاک اساس قدر ت در دست زنانی هستند که سالها در خونه اوجالان در شام بوده اند و این زنان با تجربه به یک طبقه بالا دست تبدیل شده اند و اینه با اینکه نزد رهبر اموزش دید اند حرف اول را اینها میز نند و دختران ایرانی تنها زیردست اینها کار می کنند و معمولا پیش هر فرمانده چند دختر ایرانی مشاهده می شود . کار اینها  نگهبانی و شستن لباس فرمانده و آماده کردن غذا …برای آنها است .

۱۴)دختران نوجوان و خردسال بیشترین مکافات را میکشند  زیرا نمی توانند در شراط سخت کوهستان  وبدون امکانات رفاهی مقابله کنند و راه فراررا نمی دانند و در بحران روانی قرار می گیرند ودر تنهایت مجبور به خود کشی میشوند .

۱۵)به علت محیط اجتماعی فشرده در گروهکها و عدم تماس با مردان تعدادی از زنان همجنسگرا می شوند مثلا  خوابیدن ده الی بیست نفر در یک محیط تنگ و غیر استاندارد و یا اینکه دو و سه زن زیر یک پتو خوابیدن …

a1110ed6-344c-4fe5-86d7-829061ccf8c1

 

انجمن بی تاوان ۲

بی تاوان

انجمن بی تاوان ۳

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. یعنی دقیقن پانزده مورد ذکر شده با زندگی و طرز رفتار خواهران بسیجی در جامعه انطباق کامل داره 😂😂

    در کل همه احزاب و دولتهای سیاسی هدفشون مشترکه
    «حذف رقبای سیاسی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین