۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نماینده گان کُرد شفاف سازی نمایند ، احزاب کُرد یا جمهوری اسلامی ایران ؟

نماینده گان کُرد شفاف سازی نمایند ، احزاب کُرد یا جمهوری اسلامی ایران ؟

  • ۲ مهر ۱۳۹۷
  • ۳۱۷ بازدید
  • ۰

نماینده گان کُرد جمهوری اسلامی ایران با سکوت در قبال تحرکات و برنامه های احزاب کُردی و عدم موضع گیری شفاف علیه احزب و گروه ها، قلب خانواده های شهدای ترور را جریحه دار نموده اند ،با توجه به  مقطع حساس کنونی  بایستی نماینده گان کُرد و فعالین مدنی و سیاسی کُرد بطور شفاف مواضع خویش را نسبت به احزاب و گروه های کُردی اعلام نمایند تا شاهد عملیات مشابه اهواز در مناطق کردنشین ایران اسلامی  نباشیم.

به گزارش انجمن بی تاوان،جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی ایران بزرگ ترین قربانی ترور در جهان محسوب می گردد ، افراد غیرنظامی و بی گناه مناطق کردنشین ایران اسلامی اولین قربانیان ترور در ایران می باشند.

وجود احزاب تروریستی و تجزیه طلبی نظیر پ ک ک ،پژاک ،دمکرات ، کومله و … امنیت و آرامش کردها را به مخاطره انداخته است.احزاب با تحرکات تروریستی در سطح جامعه و با فراخوان های مختلف اصل نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار داده اند و کاملاً مشهود و ملموس است که احزاب کردی در راستای سیاست های آمریکا و اسرائیل قدم بر می دارند.

متاسفانه در داخل ایران نیز افرادی هستند که با سکوت خود اعمال وقیحانه و ظالمانه این افراد را تایید و حمایت می کنند.عدم موضع گیری شفاف نمایندگان کرد مجلس و فعالان مدنی و سیاسی کرد در قبال تحرکات گروه های تروریستی کرد قلب خانواده های شهدای ترور و مردم آسیب دیده کردستان را جریحه دار نموده است و چنین رفتاری از نمایندگان تامل برانگیز است.

برای نمونه می توان به اتفاقات چند وقت اخیر اشاره کرد.

آیا واقعا تشخیص این مسئله اینقدر سخت است که نمی توان تفاوتی بین یک تروریست تمام عیار مثل رامین حسین پناهی و فعالان محیط زیست قائل شد؟!!با کمی دقت در عقبه و سابقه رامین حسین پناهی و دوستان وی کاملا واضح و مبرهن است که وی که بود و چرا اعدام شد؟آیا نمایندگان کرد مجلس و اعضای شورای شهر شهرهای کردنشین واقعا این قدرت تشخیص را از دست داده اند؟!!

در چند سال اخیر تروریست های پژاک ۸ تن از مرزبانان در چالدران و ۱۱ نفر از نیروهای سپاه که همگی از بومیان منطقه بودند را در مریوان به شهادت رساندند ولی هیچیک از این آقایان به ظاهر نماینده مردم کرد اقدام این گروهک تروریستی را محکوم نکردند.علی رغم اینکه اکثر ان ها برای خود در فضای مجازی صاحب رسانه و تریبون می باشند.

کدامیک از این آقایان نماینده در اعتصابات ساختگی چند روز اخیر شهرهای کردنشین موضع گیری شفاف کردند؟هرچند شکی نیست که می دانستند این اعتصابات از کجا سرچشمه می گیرد و توسط چه کسانی سازماندهی می شود!!!

سپاه پاسداران همیشه و در همه حال حامی مردم کرد حتی در دورافتاده ترین مناطق مرزی بوده و است. در حمله اخیری که سپاه به مقر حزب دمکرات انجام داد بارها و بارها فرماندهان سپاه اعلام کردند که این حمله در جواب حمله وحشیانه اعضای این حزب به مردم مظلوم کرد در شهرها و روستاها بوده است.نمایندگان محترم کوچکترین موضعی نسبت به این موضوع اتخاذ نکردند.

بارها و بارها در رسانه های مختلف سعی شده است تا با این نمایندگان در خصوص تحرکات و تفکرات و اقدامات گروهک های تروریستی کرد مصاحبه و گفت و گو بعمل آید تا موضع آن ها نسبت به این گروهک ها برای همگان بویژه مردم کرد به طور شفاف و روشن بیان شود اما تاکنون موفق نشده اند.

امید است در روزهای آتی شاهد موضع گیری شفاف نمایندگان محترم نسبت به این تروریست ها باشیم!!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین