۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نماینده مردم بوکان در مجلس: ظرفیت بیمارستان بوکان به ۲۴۰ تخت افزایش می‌یابد

نماینده مردم بوکان در مجلس: ظرفیت بیمارستان بوکان به ۲۴۰ تخت افزایش می‌یابد

  • ۱۸ آذر ۱۳۹۳
  • ۲۹۴ بازدید
  • ۰

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت بیمارستان بوکان با ۱۵۰ درصد افزایش به ۲۴۰ تخت افزایش پیدا می کند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمد قسیم عثمانی امروز در یک نشست مطبوعاتی با تشریح عملکرد دوره نمایندگی خود اظهار داشت: دولت یازدهم از ابتدای شروع به کار با مشکلات بسیاری روبرو بوده است و شاید کاری را که در یک سال می شد انجام داد در حال حاضر احتمالاً چهار سال طول بکشد بنابراین هم اینک دولت با انبوه پروژه های نیمه تمام و کمبود منابع مالی مواجه است.
وی با اشاره به روند احداث برخی پروژه های بوکان بیان کرد: هم اینک ورزشگاه ۵ هزار نفری بوکان به پیشرفت ۹۸ درصدی رسیده و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
عثمانی افزود: برای حل مشکل راه روستایی در بودجه سال ۹۳ اعتباراتی در نظر گرفته شده که با آن حدود ۳۲ کیلومتر راه روستایی آسفالت می شود.
وی با اشاره به چگونگی طرح توسعه بیمارستان بوکان تصریح کرد: این بیمارستان به ۲۴۰ تخت خوابی افزایش یافته و ظرفیت آن ۱۵۰ درصد تا تیرماه آینده رشد پیدا می‌کند.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شایعه هایی که در مورد گرفتن امتیاز دانشکده پرستاری برای بوکان مطرح است صحت ندارد اما با اتمام طرح توسعه بیمارستان بوکان ساختمان دیالیز هم به داخل ساختمان منتقل می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به زمینی که در جوار بیمارستان بوکان وجود دارد می توان با احداث کتابخانه و ساختمان آموزشی این دانشکده را ارتقاء داد و رشته های دیگری مانند مامایی را هم به آن اضافه کرد.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مشکلات مزمن این شهر از قدیم تأمین آب شرب بوده است چراکه بیشتر مناطق بوکان از آب چاه ها استفاده می کنند در حالی که قبلاً قرار بود طبق افق برنامه ۱۴۰۴ آب شرب این شهر از طریق سد سیمینه تأمین شود این برنامه طبق سیاست های ستاد احیای دریاچه ارومیه به حالت تعلیق در آمده است و قرار است آب مورد نیاز از سد شهید کاظمی تأمین شود.
عثمانی درباره پوشش شبکه گاز کشور گفت: ضریب پوشش گاز در استان ما پایین تر از متوسط کشوری است و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه لازم است تا به میانگین کشوری برسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *