۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نفس های آخر پ.ک.ک در کمپ مخمور

  • ۲ آذر ۱۴۰۲
  • ۹۰ بازدید
  • ۰

سازمان تروریستی پ.ک.ک که با عملیات مصمم در مرزها و داخل ترکیه ضربه سنگینی خورده است، به سرعت در حال نابود شدن است. شورش همچنین در مخمور، یکی از بزرگترین اردوگاه های نیروی انسانی پ.ک.ک در عراق آغاز شد. گفته می شود که مشارکت در پ.ک.ک، جایی که اخیراً فرار از اردوگاه افزایش یافته است، تقریباً به صفر رسیده است.

به گزارش انجمن بی تاوان، در حالی که مبارزه مصمم ترکیه با سازمان های تروریستی پ.ک.ک با سرعت تمام ادامه دارد، عملیات های سریالی علیه پ.ک.ک در داخل و خارج از مرز این سازمان را به مرز فرسودگی رسانده است. شورش همچنین در مخمور، یکی از بزرگترین اردوگاه های نیروی انسانی پ.ک.ک در عراق آغاز شد. گفته می شود که مشارکت در پ.ک.ک، جایی که اخیراً فرار از اردوگاه افزایش یافته است، تقریباً به صفر رسیده است.

فرارها تشدید شده است
گزارشهایی که از مخمور برای مدیریت به اصطلاح ارشد این سازمان تروریستی ارسال شد، وضعیت اسفناک پ.ک.ک را آشکار کرد. در یادداشت های مورد بحث آمده بود که اخیراً فرار از اردوگاه مخمور افزایش یافته است. در یادداشت ها آمده است که میزان مشارکت در اقدامات و رویدادهایی که با هدایت این سازمان برگزار می شود کاهش یافته است.

گروه های متقاعدسازی ایجاد شد
در شورشی که در مخمور، یکی از اردوگاه های تروریستی خونین در عراق آغاز شد، پس از آن که ترکیه تروریست ها را یکی یکی با پهپادها شکار کرد، مردم محلی نمی خواهند سپر این سازمان باشند. همانطور که مشخص است چندی پیش قبایل عرب در سوریه پرچم شورش علیه پ ک ک را برافراشتند. مدیریت اردوگاه مخمور برای جلوگیری از فرار از اردوگاه، گروه های متقاعدسازی را تشکیل داد. تیم های متقاعد کننده نیز توسط یگان های امنیتی شناسایی شدند.

آنها نامرئی خواهند بود
معلوم شد که پ.ک.ک که از سوی مردم محلی مخمور ناخواسته بود، راه جدیدی را امتحان می کند. در جلسه ای که اعضای سازمان برگزار کردند، مقرر شد عناصر سازمان در داخل کمپ کمتر دیده شوند و به حضور خود در تونل ها ادامه دهند. سازمان تصمیم گرفت تا ارتباط داخلی را از طریق افراد قابل اعتماد و همکاران در کمپ فراهم کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین