۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • نظر شورای مبارزه با تروریسم اتحادیه اروپا راجع به پ‌ک‌ک

نظر شورای مبارزه با تروریسم اتحادیه اروپا راجع به پ‌ک‌ک

  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۶۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: پ.ک.ک تمام مشخصات‌ یک سازمان تروریستی با جنایات/جرم‌های سازمان‌یافته، مثل عملیات قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان، اخاذی و پولشویی را دارد، یکی از بزرگترین منابع درآمد پ‌ک‌ک از کِشت تا فروش و کمسیون‌گیری هروئین است.

شاخص تروریسم جهانی که توسط موسسه تحقیقاتی صلح و‌ اقتصاد IEP استرالیا منتشر میشود، پ‌ک‌ک را یک رَده پائین‌تر از بوکوحرام‌ قرار داده! بین لیست سازمانهای تروریستی منطقه و حجم وسیع قاچاق مواد مخدر و‌ شبکه بزرگ آنها نام سازمان پ.ک.ک میدرخشد.

پ‌ک‌ک تروریست، از بحران سوریه و‌ موقعیت مهاجران آسیایی به اروپا ،هم‌ برای قاچاق انسان و هم بعنوان نیروی همکاری در نشر پروپاگاندا ، در توزیع مواد مخدر و ارتباط با شبکه‌های تبهکار در اروپا سودجویی میکند. تحریم سازمان خزانه‌داری آمریکا ۲۰۱۲ علیه سه تن از سران پ ک ک فعال در قاچاق مواد مخدر به‌ گزارش اطلاعات داخلی بریتانیا MI5 و پژوهشی ، که توسط وزارت دادگستری آمریکا هم رفرنس داده شده، پ‌ک‌‌ک یکی از خونریزترین سازمان‌های تروریستی و تبهکار جهان‌ست که در قاچاق مواد مخدر و انسان به اروپا و پولشویی از طریق رسانه‌های متعلق مشارکت دارد.

مطابق گزارش سازمان امنیت استرالیا بخشی از منابع مالی سازمان‌ تروریستی پ ک ک ، از قاچاق مواد مخدر به اروپا و اخاذی و زورگیری حاصل میشود.

گزارش دکتر Matthew Levitt از پژوهشگران ارشد کانترتروریسم موسسه واشنگتن در مورد ماهیت تروریستی/تبهکاری پ ک ک ،قاچاق انسان از طریق یونان و دستگیر شدن حداقل ۴۰ عضو عملیاتی آن در ایتالیا، آلمان و اسلواکی و تولید و قاچاق هروئین توسط پ.ک.ک

گفته شده، اتحاد دموکراتیک PYD و یگان‌های مدافع خلق (YPG) که شاخه‌ سوریه‌ای سازمان تروریستی کُردی پ ک ک هستند، یکی از تولیدکنندگان و قاچاقچیان اصلی مواد مخدر به اروپا و تامین کننده مالی این شبکه تروریستی‌‌ست.

چهارمین‌ گزارش دبیرکل سازمان ملل در مورد نقض حقوق کودکان،کودک‌‌ربایی،کودک‌سربازی،در استفاده برای (حمله به مدرسه،بیمارستان،…) در سوریه توسط یگان‌های مدافع خلق کـُرد؟ و‌ حفاظت از زنان YPG و YPJ شاخه تروریست‌های پ ک ک منتشر شد،این گزارش موارد نقض حقوق کودکان بیش از دو سال از جولای ۲۰۲۰ تا اکتبر ۲۰۲۲ را پوشش میدهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *