۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • نشریه آلمانی: خشونت یک گزینه استراتژیک ایدئولوژی پ‌ک‌ک است

نشریه آلمانی: خشونت یک گزینه استراتژیک ایدئولوژی پ‌ک‌ک است

  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
  • ۸۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی‌تاوان: ‏پ‌ک‌ک از سال ۱۹۹۳ در آلمان ممنوع شده و از سال ۲۰۰۲ در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار گرفته است. طبق گزارش قانون اساسی آلمان (۲۰۲۲)، روش‌ها و اهداف پ‌ک‌ک ناقض اصل دموکراتیک تفاهم بین‌المللی است.

آلمان به عنوان یک پناهگاه امن برای پ‌ک‌ک عمل می‌کند، نه تنها برای اهداف تبلیغاتی، بلکه مهم‌تر از همه برای تأمین «تامین پول، مواد و جنگجویان تازه استخدام‌شده». دفتر حفاظت از قانون اساسی تخمین می زند که در حال حاضر ۱۴۵۰۰ نفر به طور فعال برای پ.ک.ک در اینجا کار می کنند: پ.ک.ک «سازمان با بیشترین تعداد اعضا و قدرتمندترین سازمان در زمینه افراط گرایی مرتبط با خارجی در آلمان» است.
وظیفه اصلی لابی و کار تبلیغاتی پ‌ک‌ک جمع‌آوری بودجه برای فعالیت‌های دموکراسی‌های غربی و کشورهای خود است. سالانه پ‌ک‌ک ۱۷ میلیون یورو تنها در آلمان با کمک کمک‌های مالی، رویدادها، حق عضویت و فروش نشریات برای تامین مالی فعالیت‌های تروریستی خود جمع‌آوری می‌کند. یکی از محورهای تبلیغات پ ک ک، لغو فهرست تروریسم است.
شبکه‌ای از سازمان‌های غیردولتی وابسته به پ‌ک‌ک به‌عنوان نمای غیرخشونت‌آمیز و حقوق بشری برای جهان خارج عمل می‌کنند. به طور کلی، جنایات مربوط به افراط گرایی خارجی در آلمان در سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است: «خشونت یک گزینه استراتژیک ایدئولوژی PKK است».

‏انجمن ها – به ویژه سازمان های جوانان و دانشجویی – پیروان خود را به بند می کشند و جوانان را برای مبارزه مسلحانه جذب می کنند. در گزارش قانون اساسی آمده است: «علاوه بر آموزش ایدئولوژیک (آکادمی‌های زمستانی و تابستانی) و اقدامات نمایشی با روحیه پ‌ک‌ک، فعالیت‌های منظم آن‌ها شامل کارزارهای تبلیغاتی، به‌عنوان مثال با غرفه‌های اطلاع‌رسانی و همچنین کارهای فرهنگی مانند برگزاری کنسرت است. دوره های زبان کردی، نمایش فیلم، گشت و گذار و سفرهای هیئتی توسط نمایندگان سازمان، به عنوان مثال برای اهداف تبلیغاتی، به مناطق اسکان کردها.» این انجمن ها یک پایگاه بسیج بزرگ برای تظاهرات هستند. آنها مسئول اعمال جنایتکارانه و اقدامات ستیزه جویانه متعدد در آلمان هستند.

‏پ.ک.ک شناخته شده است که فعالیت های تروریستی خود را از طریق قاچاق بین المللی مواد مخدر و انسان و نیز جذب کودکان و خردسالان برای مبارزات خود تامین می کند.
پ‌ک‌ک انجمن‌ها، روزنامه‌ها و سازمان‌های متعددی را اداره می‌کند، از جمله ایستگاه تلویزیونی «Sterk TV» که مقر آن در نروژ است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین