۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نجات زن باردار روستای مرزی میرآباد منطقه صومای برادوست ارومیه توسط بالگرد سپاه

نجات زن باردار روستای مرزی میرآباد منطقه صومای برادوست ارومیه توسط بالگرد سپاه

  • ۱۴ دی ۱۳۹۴
  • ۳۷۹ بازدید
  • ۰

دیروز عصر در شرایطی که تمامی مسیر های روستاهای مرزی بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده بود وضعیت جسمی مادر باردار میر آبادی باعث شد با وجود ریسک نکردن بالگرد هلال احمر ، بالگرد سپاه در شرایط بد جوی به منطقه اعزام شود و مادر را همراه فرزندش نجات دهد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : وضعیت جسمی مادر باردار روستای مرزی میرآباد، با وجود برفی به ارتفاع نزدیک به دو متر در اطراف روستا باعث شد همسر این زوج جوان مضطرب و ناراحت ، ابتدا به همسایگان خود پناه ببرد و کمک بخواهد .

همه ی اهالی روستا از کوچک تا بزرگ برای کمک آمدند تا شاید بتوانند راه را باز بکنند.

اما این کار نشدنی بود ، مردم روستا هر چه زیاد تلاش می کردند و جلوتر می رفتند بیشتر نا امید می شدند.

حتی کاری از دست غول آهنی( بلدوزر) بخشداری هم بر نمی آمد گویی برف با تمام زیبایی ها و پاکی های خود می خواست ، سنگینی و قدرت خود را بر اراده ی مردم و اهالی روستا تحمیل نماید .

به ناچار در آن شرایط جوی سخت زمستانی به هلال احمر زنگ زده می شود. آمبولانس توسط هلال احمر از ارومیه برای نجات مادر باردار میرآبادی اعزام می گردد ولی در میانه ی راه ، خود آمبولانس هم گرفتار برف می شود.
httpbitawan.comنجات-زن-باردار-ر…مرزی-میرآباد-منط.html

بعد از گرفتار شدن آمبولانس هلال احمر در برف همه می خواستند که هلی کوپتر امداد به دادشان برسد ، اما وضعیت جوی به قدری خراب بود که مسئولان هلال احمر اعلام کردند در این هوا امکان اعزام هلی کوپتر به منطقه را نداریم ، همه ی اهالی ناامید شده بودند چون واقعا کاری از دستشان بر نمی آمد و زن باردار در حال زجر کشیدن بود و جان کودک و مادر در خطر ناگهان صدایی از آسمان توجه همه را جلب کرد ، اهالی همه چشم های خود را به آسمان دوختند، آرام آرام همه متوجه شدند که بالگردی نزدیک می شود ، پدر به قدری خوشحال بود که می دوید و گریه می کرد .

این بالگرد سپاه بود که با هماهنگی های سرعشیره شمسیک و اهالی روستا با سپاه منطقه و پیگیری های گردان شهید ورمقانی و دستور ویژه سردار آبروشن فرمانده ی لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) و با دلاوری بی نظیر خلبانش خود را به منطقه رسانده بود ، با رسیدن بالگرد همه خوشحال شدند و امید در دل ها روشن شد.

در نهایت مادر باردار میر آبادی توسط بالگرد سپاه از اسارت برف و یخبندان نجات پیدا کرد و به بیمارستان کوثر ارومیه منتقل شد ، و دختری بنام نفس چشم به جهان گشود .
منبع : سیلوانانیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *