۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • موج جدید شایعه فراکنی پژاک : “وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از برادر سامان نسیم اعتراف گرفت”!!

موج جدید شایعه فراکنی پژاک : “وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از برادر سامان نسیم اعتراف گرفت”!!

  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
  • ۲۶۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان استان ارومیه” با همکاری ستادخبری اداره‌ی اطلاعات، از “مختار نسیم” برادر زندانی کُرد اعدام‌شده “سامان نسیم”، به زور اعتراف گرفت که حق برادرش، اعدام بوده است.
{این تیتر اول اطلاعیه رسمی گروهک تروریستی پژاک در واکنش به اظهارات مختار نسیم برادر سامان نسیم عضو پژاک است.}
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :دو روز پس از انتشار اخبار ضد و نقیض از اعدام سامان نسیم،مختار نسیم برادر بزرگ نامبرده در گفتگویی تفصیلی با “خبرگزاری دانا،و شبکه ی تلویزیونی اقلیم کردستان عراق روداو نیوز “در واکنش به همهمه گروهکها مبنی بر زیر سن قانونی بودن سامان نسیم در زمان دستگیری،با لحن تندی آنها را خطاب قرار داد و اظهار داشت؛

اگر سامان نسیم برادرم،در زمان دستگیری زیر سن قانونی بوده و نمی باید اعدام می شد پس چرا او خودتان به او اسلحه داده بودید؟!

پس چرا با این سن کم او را راهی جنگ کرده بودید؟!

آن زمان او سنش قانونی بود؟!

در پی این اظهارات و در واکنش به این صحبتها که به مذاق گروهکها خوش نیامد،تروریستهای پژاک در اقدامی شتاب زده و عجولانه اطلاعیه ای در همین ارتباط صادر و اعلام کردند که مختار نسیم با فشار و زور وزارت اطلاعات و همکاری وب سایت انجمن بی تاوان آذربایجان غربی این حرفها را زده و مجبور به اعتراف شده است!!!
گروهکهای کردی و منجمله پژاک و پ ک ک بدون شک اگر مختار نسیم حرفهایی به نفع آنها می زد هرگز واکنش نشان نمی دادند و صحبتهایش را تیتر اول رسانه های خود قرار می دادند،حال که سخنان برادر نسیم به نفع شان نیست،مسئله اعتراف گیری به زور را سناریوی جدید خود قرار داده اند!

تروریستهای پژاک در اطلاعیه خود که در وب سایت ماف نیوز منتشر شده اعلام کردند؛

انجمن بی تاوان با همکاری ستاد خبری اطلاعات از “مختار نسیم” برادر زندانی کُرد اعدام‌شده “سامان نسیم”، به زور اعتراف گرفته که حق برادرش، اعدام بوده و باید اعدام می شد.

پژاک در ادامه اطلاعیه خود ادعا کرد؛

در پی فشارهای ستادخبری اداره‌ی اطلاعات،احتمال انتشار هرنوع اعترافی از سوی خانواده‌ی نسیم نیز وجود دارد. همچنین به خانواده‌ی نسیم اعلام شده است به هیچ وجه نباید مسئله‌ی اعتراف اجباری از سامان نسیم در زیر شکنجه و نیز مصاحبه ‎‌ی اجباری با خانواده‌ی وی رسانه‌ای شود!!.

این ادعاها در حالی مطرح می شود که سامان نسیم خود در اعترافی ضبط شده که در سپتامبر سال ۲۰۱۱ از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، گفت که مستقیما به سمت مامور سپاه پاسداران شلیک کرده است.
سامان نسیم در زمان دستگیری ۱۷ سال داشت و نزدیک به دو سال پیش، دادگاه انقلاب مهاباد در استان ارومیه او را به اتهام فعالیت مسلحانه علیه سپاه پاسداران “محارب” شناخت و به اعدام محکوم کرد.

تروریستهای پ ک ک و پژاک در بیشتر عملیاتهای انتحاری و مین گذاری و رد شدن از میدان مین از کودکان هم سن سامان نسیم استفاده کرده اند و حال که برادر یکی از همین کودکان بر علیه شان سخن می گوید و به نفع شان حرف نزده،را می گویند با فشار وزارت اطلاعات اعتراف کرده است!

گرچه سخنان مختار نسیم اعتراف نبود!

اعتراف مسئله دیگری است!

سخنان مختار نسیم،انتقاد و حمله به گروهکهای کردی بود که چرا وقتی همین کودکان را مسلح می کنند،مسئله حقوق کودکان را مطرح نمی کنند؟!

انتقاد و اعتراف دو موضوع کاملا متفاوت از همدیگر است،برای همین در ابتدای این گزارش اعلام کردیم که گروهک پژاک در اقدامی عجولانه و شتاب زده اطلاعیه ای در همین ارتباط صادر کرده است!

جنگ روانی پژاک بر علیه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و انجمن بی تاوان آذربایجان غربی که به عنوان مرکز اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم فعالیت می کند ، پس از آن آغاز شد که آنها نتوانستند توجیهی برای این سوال،که چرا پس سامان نسیم را با این سن کم،مسلح کردید را پیدا کنند و به سراغ این سوژه جدید رفتند که “وزارت اطلاعات به زور مختار را وادار به اعتراف کرده است”!!

این جنگ روانی به شکل ویژه بر علیه خانواده‌های برخی زندانیان اعدام‌شده‌ اخیر آغاز شده و اگر روزی به آنها اتهام همکاری با وزارت اطلاعات را نیز زدند تعجب نکنید.!

چون این شیوه مرسوم گروهکهای کردی است که هر گاه موضوعی به نفع شان نبود را اینگونه زیر سوال ببرند!

قضاوت در این خصوص را بر عهده افکار عمومی واگذار می کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین