۹ فروردین ۱۴۰۳

منتشر شده در سایت بارزانی: پ.ک.ک شکست خورد

  • ۷ فروردین ۱۴۰۱
  • ۱۰۶۵ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، وبسایت “darkamazi” که به نزدیکی به مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان در شمال عراق شناخته می شود، تحلیلی علیه بیانیه پ.ک.ک علیه حزب دمکرات کردستان (KDP) بارزانی منتشر کرد.
در مقاله ای با عنوان “بیانیه KCK و حقایق بین خطوط” وضعیت پ.ک.ک را با این جمله توصیف کرد: “پ.ک.ک نمی تواند در شمال عراق نفس بکشد، گروه ها مدام در حال نابودی هستند، دیگر گروهی برای نابودی باقی نمانده است. ”
این مقاله همچنین اعلام کرد که PKK اقداماتی را علیه حزب دمکرات کردستان عراق انجام خواهد داد:

«دولت ها ایالت ها را اشغال می کنند، ساختارهای سیاسی عظیم نمی توانند جلوی آنها را بگیرند. به جای اینکه بایستد و بگوید عملیات دولت ترکیه را متوقف کنید، پ ک ک واقعی باید دلیلی برای این عملیات ها نباشد.
پ‌ک‌ک نمی‌تواند در شمال عراق نفس بکشد، گروه‌ها مدام در حال نابودی هستند، دیگر گروهی برای نابودی باقی نمانده است. پس چه کسی مسئول این است؟ آیا حزب دمکرات کردستان نیز مسئول این امر است؟

«مقاومت‌هایی» که پ‌ک‌ک در سال گذشته بیان کرده است، پیروزی نیست. آنچه در پس واژه مقاومت گم می شود یک تاکتیک چریکی منحل شده، بی حرکت و ورشکسته است. پ ک ک دولت ترکیه را شکست نداد. برعکس، هر جایی را که دولت ترکیه به دست آورده است، خراش دهید و باختی وجود دارد که پ‌ک‌ک سعی می‌کند آن را به عنوان مقاومت رد کند.»

پ.ک.ک جوانان کرد را برای ۵۰ سال تباه کرده است”

«واقعیت ۵۰ سال مقاومت و مبارزه پ.ک.ک یک دروغ بزرگ است. ۵۰ سال است که چهار نسل از جوانان کرد تباه شده است. کردستان محکوم به جنگی غیرقابل پیروزی بود، در نتیجه روستاها خالی شد و مردم فرار کردند. اکنون فقط مرگ در کوه ها و روستاهای کردستان عراق وجود دارد.

«پ‌ک‌ک زندگی نمی‌سازد، مردم نمی‌توانند به روستاهایشان بروند»

اکنون پ‌ک‌ک می‌خواهد اقلیم کردستان را به این سرنوشت بد کردستان ترکیه آلوده کند. چون پ.ک.ک می گوید من در برابر دولت ترکیه مقاومت می کنم، اینجا جای من است، قبایل باستانی اقلیم کردستان نمی توانند به روستاهای سندیس، گولیس، برادوستیس و برواریس بروند. ده‌ها روستای سندی در هفت‌نین بودند، اما پ‌ک‌ک از سال ۱۹۹۰ به این افراد اجازه ورود به روستاهایشان را نداده است. پ‌ک‌ک در هیچ کجا زندگی نمی‌سازد.»

“پ ک ک به حزب دمکرات کردستان حمله خواهد کرد”

پ‌ک‌ک به زودی حمله به اقلیم کردستان را آغاز خواهد کرد.

اقدامات تحریک آمیز پ.ک.ک چه می تواند باشد؟

– او سعی خواهد کرد که افکار عمومی را تحریک کند و سطح پرخاشگری مخاطبان خود را افزایش دهد.

ثانیاً اقدامات تحریک آمیز را در داخل اقلیم کردستان انجام خواهد داد. در این اقدامات به سبک کنترا عمل خواهد کرد. به عنوان مثال به برخی از فرماندهان پیشمرگه و برخی رهبران افکار در میدان ها حمله خواهد کرد. حتی افرادی را که مخالف اقلیم کردستان هستند و انتقاداتی دارند، هدف قرار خواهد داد و اطلاعات نادرست در قالب حمله حزب دمکرات کردستان و پیشمرگه به ​​آنها ایجاد می کند.

– ابتکار دفاع از کردستان که سال گذشته در اروپا تأسیس کرد و غیره. نهادها برخی از خارجی ها را وادار خواهند کرد که به منطقه کردستان حمله کنند. برخی نهادها در اروپا علیه اقلیم کردستان اقدام خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *