۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مقبولیت مردمی با تهدید به قتل هم وطنان کُرد

  • ۳ تیر ۱۳۹۵
  • ۲۱۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : افزایش تعداد عناصر جدا شده از فرقه تروریستی پژاک ، و آگاهی دهی عناصر سابق از ماهیت کردستیز گروهک ،منجر به ایجاد نفرت و انزجار هم وطنان کُرد از پژاک ، پ ک ک شده است.
با افشاء ماهیت ضد کُرد پژاک هم اکنون این گروه تروریستی در مسیر فروپاشی قرار گرفته است.
بی توجهی و بی اعتنایی روز افزون پ ک ک و عدم عضویت جوانان و نوجوانان کُرد در گروه ، از معضلات و مشکلات پژاک در این مقطع محسوب می گردد.
امروزه و در عصر ارتباطات و فن آوری ،اطلاعات مردم دنیا در هر لحظه بروز رسانی شده و واقعیت ها را لمس می کنند.
مردم فهیم و با غیرت کُرد با بهره مندی از امکانات به روز دنیا در عصر ارتباطات ، جنایت ها و خشونت های گروه های تروریستی نظیر پژاک را به عین مشاهد می کنند.
شعارهای دروغین و بکارگیری حیله و نیرنگ امروزه برای پژاک کاربرد نداشته و این گروه با تغییر استراتژی بدنبال کسب محبوبیت و مشروعیت قانونی در کردستان است.
بهانه قرار دادن استخدام و فعالیت هم وطنان کُرد در ارکان های دولتی و نظامی ،راهکار نوین پژاک برای خروج از بحران و فروپاشی است.
سرکرده های تروریستی پ ک ک و پژاک مدتی است در رسانه ها و فضای مجازی به تهدید هم وطنان کُرد پرداخته و می خواهند با ایجاد ترس و وحشت مقبولیت مردمی بدست آورند.
بعنوان نمونه “هیوا آرکش” مسئول دیپلماسی کودار با تهدید به قتل هم وطنان کُرد شاغل در نهادهای دولتی و نظامی از آنان خواسته دست از فعالیت و همکاری با نظام جمهوری اسلامی ایران بکشند….
اکنون سرگرده های پژاک با چنین ادعاهای موظف به پاسخ گویی چند سوال هستند
۱- آیا پژاک خرج و مخارج زندگی این افراد و خانواده هایشان را تامین می کند ؟
۲- آیا امکانات رفاهی که این افراد و خانواده هایشان در جامعه دارند پزاک می تواند در قندیل این امکانات را فراهم سازد؟
۳-آیا پژاک می تواند امنیت جانی این افراد و خانواده هایشان را در قندیل و بالای کوه ها فراهم سازد؟
۴- آیا آرامش روحی و روانی موجود در اجتماع در بالای کوه های قندیل وجود دارد؟
پزاک از بدو تاسیس تا کنون باعث سلب امنیت خانواده های کُرد شده است ، بنابراین هم وطنان کُرد امروزه به این نتیجه دست یافتند که احزاب جزء بدبختی و ویرانی خانواده ها حاصلی نداشته و نخواهند داشت
استقبال پرشور هم وطنان کُرد زبان مهاباد در سفر رئیس جمهور به این شهر و در دست داشتن پرچم های ایران و عکس های رهبر انقلاب اخیرین نمونه از وفاداری کُردها به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *