۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • مصطفی هجری:هر دست همکاری را می فشاریم اعم از ایرانی و غیر ایرانی

مصطفی هجری:هر دست همکاری را می فشاریم اعم از ایرانی و غیر ایرانی

  • ۷ آذر ۱۳۹۵
  • ۳۶۴ بازدید
  • ۰

یکی از مدعوین کنفرانس موسسه مری،مصطفی هجری سرکرده حزب منحله دمکرات(جناح حاکم) بود .

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از  دیارونادیار،مصطفی هجری که سومین سخنران نشست مشترک بود؛عنوان داشت: «جمهوری اسلامی اعتقادی به حقوق بشر ندارد و حقوق ملیت های ایرانی را رعایت نمی کند.»

ایشان در ادامه افزود: «عملکرد نظامی حزب در سال جاری خواست اکثر مردم کردستان ایران بوده و ما موفق شدیم مبارزات کوه و شهر را به هم گره بزنیم.

اقشار مختلف مردم از مبارزه ما استقبال کردند! جوانان گروه گروه در داخل ایران به ما می پیوندند! پیشمرگان ما در اکثر نقاط کردستان ایران حضور دارند!” هرچند منظور هجری از گره زدن مبارزات کوه و شهری، شهر کوی سنجق و تپه های اطراف آن است. در خصوص حضور پیشمرگان آنها در کردستان و استقبال مردم نیز همین بس که پس از ۲ هفته نتوانستند یکی از اعضای کمیته مرکزی شان را از کوسالان نجات دهند .

“ما با تمام احزاب کرد ایرانی نشست داشته ایم و دلایل رویکرد به مبارزات مسلحانه را توضیح داده ایم. همچنین در سفر اخیرم به کشورهای اروپایی و برخی اپوزیسیون ایرانی دستاوردهای رویکرد جدید مبارزه را شرح دادم، بیشتر کشورها و اپوزیسیون ایرانی از مبارزات ما حمایت می کنند!” ایشان به خوبی اشاره داشته که دستاورد راسان عربستانی ما تا کنون ۱۷ کشته روی دست حزب دمکرات بوده است .

“از نظر ما تنها راه مبارزه راهی است که حدکا انتخاب کرده است. تغییر در شیوه مبارزه و اجرای آن در میدان عمل.- اگر اینگونه باشد که بسیار خوب است. مبارزه از این بهتر نمی شود. مرگ دسته جمعی و تدریجی کادرها و پیشمرگان؟!- این چیزی است که مردم از جنبش کردی انتظار دارند. -کدام مردم؟ حتی سایر احزاب کمپ نشین مبارزه شما را قبول ندارند- این شیوه جدید تازه شروع شده و در چند سال و در مدت کوتاه جواب نمی دهد.- این را هجری درست گفته چرا که طول می کشد تا مبارزه جا بیفتد و همه را به کشتن بدهد . –

طبیعی است که رژیم جمهوری اسلامی قدرتمند است. ما نیز چاره ای نداریم جز اینکه در مقابل رژیم خود را توانمند کنیم. هیچوقت ادعا نداشته ایم به تنهایی می توانیم جمهوری اسلامی را از بین ببریم ولی خلق کرد نمی تواند در مقابل این رژیم دست روی دست بگذارد و در انتظار تحولات باشد .

جمهوری اسلامی واقعیتی است که باید بپذیریم، ولی برای تغییر این واقعیت باید برنامه داشته باشیم. ما هم واقعیتی در مقابل جمهوری اسلامی هستیم .

ما هم معتقدیم که به تنهایی نمی توانیم در مبارزات موفق باشیم پس بیایید با هم باشیم. ما دست رفاقت را ابتدا برای احزاب کرد و بعد برای اپوزیسیون ایرانی دراز می کنیم و هر دست همکاری را می فشاریم اعم از ایرانی و غیر ایرانی – منظورش ترامپ، سعودیها و رژیم صهیونیستی است –

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *