۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرگ زندانی سیاسی بر اثر عارضه ی قلبی

  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
  • ۳۰۳ بازدید
  • ۰

مرگ زندانی سیاسی که بر اثر عارضه ی شدید قلبی رخ داده مثل همیشه سوژه خبری ترورست های پژاک گردید.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : انور لاجورد زندان سیاسی روز سه شنبه ۲۶ خرداد ماه سالجاری بدلیل بیماری قلبی به بیمارستان سلماس و بعد به بیمارستان تبریز منتقل ، و روز پنچ شنبه ۲۸ خرداد ماه جان باخت.
مرگ این زندانی سیاسی همانند سایر موارد دیگر سوژه ی خبری تروریست ها شده و با جو سازی و شایعه فراکنی بدنبال تشویش اذهان عمومی می باشند ، پژاک با اشرافیت بر این موضوع که شایغات و دروغ گویی دیگر در میان مردم کردستان خریداری ندارد ،ولی همیشه این از این استراتژی منسوخ استفاده می نماید.
یک منبع آگاه در این مورد به خبرنگار ما گفت: نامبرده سابقه بیماری قلبی و از نارسای قلب رنج می برد و در زندان تحت مراقبت های لازم پژشکی بوده اند . وی اذعان داشت در روز حادثه پژشک زندان بلافاصله پس از معاینه بیمار دستور انتقال به بیمارستان را صادر نموده تا معالجات در بیمارستان ادامه یابد ولی با توجه به شدت بیماری قلبی نتوانست با این بیماری دست و پنچه نرم کند و روز ۲۸ خرداد ماه فوت کردند.
اکنون پژاک ادعا می نماید که نامبرده بر اثر شکنجه و ضرب و شتم از دنیا رفته است ، ادعای سخفیانه که جزء دروغ و یاوه گویی نبوده تا بدین شیوه احساسات مردم را به بازی بگیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین