۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • مردم منبج سوریه خواستار پاکسازی سرزمینشان از تروریست‌های پ.ک.ک/ی.پ.گ شدند

مردم منبج سوریه خواستار پاکسازی سرزمینشان از تروریست‌های پ.ک.ک/ی.پ.گ شدند

  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
  • ۱۸۰ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، مردم منبج سوریه که به دلیل اشغال شهرشان توسط تروریست‌های پ.ک.ک/ی.پ.گ آواره شده‌اند، خواستار پاکسازی سرزمینشان از وجود تروریست‌ها شدند.
آوارگان منبج سوریه که به دلیل اشغال سرزمینشان توسط گروه تروریستی پ.ک.ک/ ی.پ.گ مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده‌اند، خواهان پاکسازی این شهر از وجود تروریست‌ها و بازگشت ایمن به خانه‌هایشان شدند.
حسین الکعود (۴۴ ساله) و خانواده‌اش از جمله اهالی منبج هستند که آواره شدند. آنها به تجارت می‌پرداختند و شهرشان ابتدا توسط گروه تروریستی داعش و سپس توسط تروریست‌های پ.ک.ک/ی.پ.گ اشغال شد.
الکعود که ۳ نفر از بستگانش توسط تروریست‌های پ.ک.ک/ ی.پ.گ کشته شده و دو برادرش زندانی بودند، ۸ سال پیش به دلیل خطر جانی به شهر حاتای ترکیه آمد و حالا او و خانواده‌اش رویای بازگشت به خانه‌شان را دارند.

الکعود در گفتگو با خبرگزاری آناتولی با بیان اینکه حضور پ.ک.ک/ی.پ.گ در آنجا باعث فقر، محرومیت، غارت و اعمال خودسرانه شده است، اظهار داشت: اکثر سوری‌ها تحت فشار مجبور به ترک شهرهای خود شده‌اند. ظلم و ستم پ.ک.ک/ی.پ.گ خانواده‌ها را از هم پاشیده و خیلی‌ها را بی خانمان کرده است.
وی افزود: دو برادرم در حال حاضر در منبج هستند، ۸ سال است که از آنان خبری نداریم و امیدوارم پس از پاکسازی منبج از وجود تروریست‌ها، به سرزمین خود بازگردیم.
احمد حسین (۲۴ ساله) نیز با بیان اینکه از ۸ سال پیش به ترکیه پناه آورده است، گفت: جوانان به دلیل ظلم و ستم زیاد و سربازگیری اجباری پ.ک.ک/ی.پ.گ از منطقه فرار کرده‌اند. آنها جوانان را یک هفته آموزش داده و به جبهه می‌فرستند.
وی تصریح کرد: دو روز پیش در اینترنت دیدیم که پ.ک.ک/ی.پ.گ دو کودک ۱۵ و ۱۴ ساله را به زور مسلح کرده است. من و خانواده‌ام به خاطر تروریستها از منبج خارج شدیم. من تحصیلاتم را اینجا گذراندم اما امیدوارم به زودی به سرزمینمان بازگردیم. پاکسازی منبج برایمان حیاتی است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین