۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر کانالهای معاند را تکذیب کرد؛ هیچ دانش آموزی در اغتشاشات آبان ماه صدمه ندیده است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر کانالهای معاند را تکذیب کرد؛ هیچ دانش آموزی در اغتشاشات آبان ماه صدمه ندیده است

  • ۱۵ دی ۱۳۹۸
  • ۳۵۸ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از کُردتودی، مقابله با نظام ایران، یک سابقه ۴۰ ساله در این انقلاب دارد، فقط اشکال مقابله گوناگون بوده، توطئه هایی که در طول این سالها یکی پس از دیگری با بصیرت و حضور به موقع مردم در میدان نقش برآب شد.

بامداد ۲۵ آبان بود که قیمت بنزین به عنوان یکی از حامل های پرمصرف انرژی در ایران با افزایش قیمتی جهشی مواجه شد. افزایش قیمتی که مورد اعتراض برخی از مردم قرار گرفت.

قیمت بنزین جرقه ای از فتنه جدید در کشور را روشن کرد، جرقه ای که مخالفین نظام آن را به آتشی گسترده تبدیل کردند و در طی ۴۸ ساعت با آتش کشیدن پمپ بنزین ها و تخریب اموال عمومی موجب ایجاد ناامنی در کشور شد.

در این میان رسانه های بیگانه به ویژه فضای مجازی بستری برای برنامه ریزی گسترده جهت ایجاد ناامنی شد و استان کردستان هم از هدف های اصلی دشمنان بود.

در اغتشاشات آبان امسال با درایت رهبر انقلاب خط مردم از اغتشاشگران جدا شد و یک بار دیگر تیر دشمنان برای ایجاد ناامنی های گسترده در کشور به سنگ خورد.

بعد از این شکست دشمنان انقلاب اسلامی با سرکردگی رسانه های معاند این بار چهلمین روز درگذشت کشته شدگان اعتراضات بنزینی را بهانه دیگری برای ایجاد آشوب و بلوا قرار داند. این بار علاوه بر فیک نیوزها در شبکه های اجتماعی رسانه های اسم و رسم داری چون رویترز و بی بی سی هم به میدان آمده بودند و با جعل اخبار و ارایه آمارهای دروغ اعتبار نداشته خود را زیر سوال بردند.

اما پروژه نخ‌نما و پوسیده کشته‌سازی برای القاء جو متشنج، حربه منسوخ معاندان و ضدانقلاب برای موج سواری از مطالبات مردمی است که در یکی دو سال اخیر با استفاده از فضای غبارآلود فضای مجازی سرعت بیشتری گرفت.

کانالهای معاند نظام در استان کردستان بعد از اینکه تیرشان برای ایجاد اغتشاش در استان به سنگ خورد، با انتشار پست هایی مبنی بر مجروح و کشته شدن مردم به دست نیروهای امنیتی و نظامی سعی در جریحه دار کردن روحیه مردم داشتند.

این کانالها در چند روز گذشته با انتشار پستی مدعی شدند؛ «اردلان پانزده ساله ساکن سنندج در روزهای اعتراضی مردم در راه برگشتن از مدرسه مورد اصابت گلوله های ساچمه‌ای قرار گرفته و از ناحیه سر و چشم آسیب دیده است.پزشکان هیچ امیدی به درمانش ندارند و متاسفانه باید چشمانش تخلیه شود.وی از بیماری دیابت رنج میبرد».

مدیرکل آموزش و پروش استان کردستان با تکذیب این خبر اظهار داشت: در اغتشاشات آبان ماه در شهر سنندج هیچ دانش آموزی آسیب ندیده و هدف این کانال جریحه دار کردن روحیه مردم و روشن کردن آتش دیگری بود.

وی افزود: این کانالهای وابسته به ضدانقلاب هر آنچه که در توان داشتند خرج کردند تا به قول خودشان مردم را وارد کارزار اغتشاش کنند و برای رسیدن به هدفشان به هچ قشری رحم نکردند ، اما با بصیرت مردم این بار هم مردود شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *