۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

محیط زیست کردستان قربانی سیاست های پژاک

  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
  • ۴۱۸ بازدید
  • ۰

تخریب جنگل ها و مراتع کردستان ایران استراتژی پژاک و پ ک ک برای دستیابی به اهداف کردستیز انه در مناطق کردنشین ایران می باشد

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : سوء استفاده از بحران های اجتماعی ، زیست محیطی و اقتصادی سیاست پلید پژاک در این مقطع بوده و بدنبال ایجاد تنش و چالش های در مناطق کردنشین ایران می باشد.

یکی از شعاری پژاک که در اساسنامه ی این گروهک تروریستی کنجانده شده ، احقاق حقوق مردم کزدستان بوده و بیستر تحرکات تروریستی خود را با این شعار سمت و سو می بخشد.

رسانه ها و فضای مجازی امروزه اختیار عمل و مانور تبلغیاتی را برای این فرقه ی تروریستی مسهل کرده و با جو سازی و شایعه فراکنی اهداف تروریستی را به اجرا در می آورد.

به تازگی پژاک برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود به خرابکاری و تخریب در حوزه محیط زیست پرداخته است.

عناصر پژاک با به آتش کشیدن جنگل ها و مراتع کردستان ایران دو هدف عمده را دنبال می کنند

اولین هدف پژاک از به آتش کشیدن مراتع و جنگل های تضعیف قدرت اقتصادی خانواده های کُرد بوده تا به نوعی مردم کُرد را مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران جلوه دهد.

تخریب مراتع و جنگل ها باعث ضربه به دامداری و دامپروری زده و با توجه به اینکه بیشتر درآمد مالی مردم کردستان از این طریق می یاشد پژاک تخریب مراتع و آتش زدن آن را راهکاری برای نارضایتی مردم کردستان ایران می داند.

دومین هدف پژاک از تخریب محیط زیست جوسازی بر علیه جمهوری اسلامی ایران توسط رسانه ها که به نوعی خود را حامی محیط زیست خوانده و برنامه های حزبی خود را دراستای احقاق حقوق آینده گان از محیط زیست معرفی می نماید.

پژاک بلافاصله پس از اتش سوزی و یا تخریب محیط زیست اطلاعیه و یا بیانیه ی صادره کرده و در این بیانیه سپاه پاسداران و یا نیروی انتظامی را متهم به این رفتار کرده و با بکار گیری کلماتی احساسی خود را حامی مردم کردستان و محیط زیست مناطق کردنشین معرفی می کند.

تخریب و خرابکاری در محیط زیست استراتژی پژاک و پ ک ک برای ایجاد نا امنی و نارضایتی مردم کردستان می باشند و تا کنون تمام این خرابکاری ها و آتش سوزی توسط خود اهالی منطقه و نیروهای امدادی جمهوری اسلامی ایران منجمله اعضای بسیج سپاه پاسداران مهار و کنترل شده و این ادعای پژاک کاملا متناقض می باشد.

در سال ۹۴ جنگل ها و مراتع سندج ، دهلران ،بانه ،کرمانشاه، سردشت و مهاباد قربانی سیاست های کردستیزانه پژاک و پ ک ک شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین