۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ماهیت ضد اخلاقی و بی بندوباری پ ک ک و پژاک

ماهیت ضد اخلاقی و بی بندوباری پ ک ک و پژاک

  • ۲۷ تیر ۱۳۹۲
  • ۲۰۵ بازدید
  • ۰

معاون شهردار سیرت از چهر های فعال و حامیان پ ک ک در حین تجاوز به دو ختر کمتر از سن بلوغ توسط پلیس ترکیه دستگیر شد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک های تروریستی پ ک ک و پژاک بر مبنای فساد و بی بندوباری پایه ریزی شده است، نفی نظام خانواده ، ممنوعیت ازدواج و روابط نامشروع در این فرقه ها نشان از ماهیت ضد اخلاقی و بی بندباری می باشد. فریب دختران جوان و زیبارویی و بهره کشی جنسی از آنان ،زنجیر بردگی را بر گردن دختران ساده لوح روستایی آویزان کرده است . دختران پاکدامنی را که توسط سران و اعضای وحشی صفت پ ک ک و پژاک مورد تعرض قرار می گیرند، دیگر نمی توانند به محیط خانواده و جامعه برگردنند بنابراین تبدیل به بردگان جنسی شده تا جوابگویی هوس رانی و شهوت رانی های حیوانی سران پ ک ک و پژاک شوند. آمار خودکشی زنان به دلیل سوءاستفاده های جنسی در گروهک قابل ملاحظه می باشد.
پ ک ک و پژاک همیشه مدعی هستند که اهمیت بیشتری به زنان و جایگاه زنان دارند و با جملاتی کلیدی عبدالله اوجالان دختران را اغفال کرده و مورد تعرض قرار می دهند و در رسانه های خود تا کنون هیچ اشاره ای به این قبیل از موضوعات نداشتند. نمونه ای بارز و شفافی را که به هیچ عنوان قابل انکار نمی باشد اخراج معاون شهردار سیرت می باشد که رسانه های وابسته به پ ک ک و پژاک فقط بر اخراج آن بسنده کرده و هیچ شرحی مبنی بر اخراج معاون شهردار ننوشتند، و سرپوش بر جنایت ها و فسادهای اخلاقی گروهک شیوه معمول رسانه های وابسته به فرقه ها می باشد.
رسانه های ترکیه اعلام کردند که عبداللطیف چ. معاون شهردار سیرت در حالی که به دو دختر کمتر از سن بلوغ تجاوز می کرده توسط پلیس ترکیه دستگیر شد. مواردی از این گونه در پ ک ک و پژاک بسیار متداول می باشند اما تروریست ها همیشه سعی می کنند آن را سرپوش نمایند.
این اقدام سبب شد تا افکار عمومی با نمونه ای ملموس تر از ماهیت واقعی پ ک ک و پژاک آشنا شود . حزب صلح و دموکراسی وابسته به پ ک ک این عضو را اخراج نمود اما این اخراج نه واقعا به خاطر اقدام شنیع عبداللطیف بلکه برای بازسازی چهره بی چهره پ ک ک صورت گرفت.
معاون شهردار تهدید کرده اگر روند اخراجش قطعی شود دراین زمینه علیه سران ب.د.پ. و دیگر سرکرده های پ ک ک افشاگری خواهد نمود.
در میان تشکیلات و احزاب مدعی کردی پ ک ک بیشترین میزان فساد را به خود اختصاص می دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *