۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • مادر سوری چشم انتظار بازگشت فرزند ربوده شده اش توسط پ.ک.ک است

مادر سوری چشم انتظار بازگشت فرزند ربوده شده اش توسط پ.ک.ک است

  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
  • ۸۹ بازدید
  • ۰

مادر سوری که فرزندش در شمال شرق سوریه توسط گروه تروریستی پ.ک.ک/ی.پ.گ ربوده شده، بی صبرانه منتظر بازگشت دخترش است.

به گزارش انجمن بی تاوان، صباح عنتر، مادر سوری که فرزندش ۲ سال پیش در منطقه قامشلی واقع در شمال شرق سوریه توسط گروه تروریستی پ.ک.ک/ی.پ.گ ربوده شده، منتظر روزی است که دخترش به خانه‌اش بازگردد.

گروه تروریستی پ.ک.ک/ی.پ.گ در شرق رود فرات، به ربودن کودکان و نوجوانان در مناطق تحت اشغال خود ادامه می دهد.

مادری که در قامشلی زندگی می کند، زمانی که همسرش را به دلیل بیماری از دست داد، مسولیت خانواده‌اش را بر عهده گرفت.

هدیه عنتر یکی از دختران صباح که مادر شش فرزند از جمله دو دختر است، ۲ سال پیش در حالی که فقط ۱۶ سال سن داشت توسط این گروه تروریستی در مدرسه ربوده شد.

صباح عنتر در مورد رنج و مشکلاتی که جهت جستجوی دخترش تجربه کرده به خبرنگار آناتولی گفت: «دخترم در مدرسه یک برنامه آموزشی چهار روزه داشت. در این مدت آموزشی ربوده شد و ارتباطم با او قطع شد.»

او ادامه داد: «من با مراجعه به نیروهای امنیتی و دفاتر سازمان ملل در منطقه به این وضعیت اعتراض کردم. کسی نمانده که صدایم را به گوش نرسانده باشم، اما متاسفانه نتوانستم دخترم را پیدا کنم. دخترم فقط ۱۶ ساله بود که توسط این گروه ربوده شد. دخترم با خواهر و برادرانش در خانه درس می خواند. او به مدرسه می رفت و می خواست معلم شود.»

صباح با بیان اینکه تحت فشار تروریست ها قرار دارد، گفت: ربودن کودکان توسط این گروه بر روان آنها تاثیر منفی گذاشته است. فرزندانم از ترس ربوده شدن به مدرسه نرفتند حتی پس از ربوده شدن خواهرانشان از بیرون رفتن ترس و واهمه دارند.

این مادر داغدار گفت: دخترم ۲ سال است که ربوده شده، از سرنوشت او اطلاعی ندارم، نمی دانیم مرده است یا زنده، بچه ها را به زور از خانه می برند، به زور آنها را از خانواده هایشان جدا می کنند.

این مادر غمگین با تاکید بر اینکه پ.ک.ک/ی.پ.گ به کودکانی که ربوده اجازه ملاقات با خانواده هایشان را نمی دهد، گفت: «من در روز تولدش منتظر بازگشت او هستم، اما خبری از او نیست.»

او در پایان سخنانش از گروه تروریستی خواست تا از ربودن کودگان دست بردارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین