۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • ماجرای دردناک پیوستن ۴۰ زن و دختر اهل آغری ترکیه به پ.ک.ک

ماجرای دردناک پیوستن ۴۰ زن و دختر اهل آغری ترکیه به پ.ک.ک

  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰
  • ۳۶۰ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، در سال ۲۰۱۵ رسانه های وابسته به گروه تروریستی پ.ک.ک با هیاهوی فراوان و ایجاد کمپین تبلیغاتی، پیوستن همزمان ۴۰ زن و دختر را به صفوف خود جشن گرفتند و این اقدام را رهایی زنان و دختران از زندان خانواده اعلام کردند.

حال با گذشت پنج سال از این ماجرا، یک فرمانده بلندپایه سابق گروه تروریستی پ.ک.ک اعترافات جالب اما دردناکی را در این خصوص کرده است.

وی می گوید در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵  به اصطلاح فرمانده منطقه آغری ترکیه بودم. هرچه قدر به روستاها برای تبلیغ و جذب نیرو مراجعه می کردیم اما دست خالی برمی گشتیم. موضوع را به اطلاع قرارگاه در قندیل رساندیم. گفتند هرطور شده حتی به صورت ربایش باید نیرو جذب بکنید و ما را تحت فشار قرار دارند.

تعدادی از نیروهای زیردست خودم را ملبس به لباس مبدل کردم و اینطور نقشه کشیدیم که تعداد از نیروها شبانه به منازل مراجعه می کردند و دختران و زنان را می دزدیدند و با خود به مخفی گاه ما که یک غار بود می آوردند.مدت ها از این قضیه سپری شد تا اینکه امار ربوده شدگان به ۴۰ زن و دختر رسید.

زنان و دختران ربوده شده را در گوشه ای از غار نگه داشته بودیم تا اینکه نقشه خود را عملی کردیم..

با سروصدای فراوان و تیراندازی اقدام به درگیری ساختگی با نیروهای خودمان کردیم که مثلا وارد غارشدیم و قصد داریم این زنان و دختران را نجات دهیم.نقشه را طبق برنامه پیش بردیم و حتی دو تا جنازه نیز با خود به داخل غار آوردیم که مثلا این ها آدم رباها هستند.

به زنان و دختران گفتیم با این شرایطی که برای شما پیش امده و با توجه به ناموسی شدن مسئله و احتمال طرد شدن شما از طرف خانواده هایتان،حزب(پ.ک.ک) شما را با آغوش باز می پذیرد و برای شما پناه می دهد.

تعدادی از آن ها از آمدن با ما خودداری کردند که آن ها را هم با ترساندن از طرز رفتار همسران و پدرانشان با خود همراه کردیم. بعد از اینکه آن ها را طبق دستورات به قندیل بردیم بلافاصله عکاس آن ها را به صف کرد و شروع کرد از آن ها عکس گرفتن و فیلم برداری.

سپس فرماندهان به آن ها دستور دادند که لباس های خود را عوض کرده و لباس های پ.ک.ک را به تن کنند.

کمی به سر و وضع آن ها رسیدگی کردند و با پوشاندن صورت آن ها به رسم معمول برگه ای به دستشان دادند که این افراد از روی آن ها بخوانند که ما از خانواده فرار کردیم و خودمان به پ.ک.ک ملحق شدیم…

 

شایان ذکر است که اعترافات این فرمانده سابق گروه تروریستی پ.ک.ک در روزهای آینده بیشتر در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین