۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • ماجرای جوان ایرانی که قربانی فریبکاری گروهک تروریستی پ.ک.ک شد

ماجرای جوان ایرانی که قربانی فریبکاری گروهک تروریستی پ.ک.ک شد

  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
  • ۱۸۰ بازدید
  • ۰

سایت باس نیوز ماجرای دلخراش فریب و کشته شدن یک جوان اهل شهرستان پاوه از توابع استان کرمانشاه توسط پ.ک.ک را فاش می کند.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از باس نیوز، عبید مولودی، دانش آموز جوان عضو خانواده ای فقیر در منطقه شاهو استان کرمانشاه، در سال ۲۰۱۸ توسط یک گروه پ.ک.ک از طریق تلگرام فریب خورده است.باس نیوز گزارش مفصلی از نحوه دستگیری و کشته شدن این جوان در پ.ک.ک تهیه کرده است که از طریق منابع خصوصی اطلاعات دقیقی از آن به دست آورده است.

عبید مولودی ۲۰ ساله بود که به پ.ک.ک پیوست. پ.ک.ک قبلاً او را می شناخت و تحرکات او را زیر نظر داشت، او از خانواده فقیری بود که آگاهی کاملی از وقایع سیاسی نداشتند تا او را به قندیل جذب کنند. از طریق یک گروه تلگرامی، فردی برای ملاقات با مرد جوان در مریوان تماس گرفت تا او را به سلیمانیه، سرکار و از آنجا به قندیل ببرند. عبید بدون اینکه بداند به خانه خود به مریوان رفت و در آنجا مردی را دید که سازمان دهنده فعالیت های پ.ک.ک بود و پس از تماس با او سریع لباس پ.ک.ک پوشید و عکسی از او گرفته شد و برای خانواده اش فرستاد.

داستان از اینجا شروع می شود. او را به سلیمانیه و از آنجا از طریق نهضت آزادی به رانیه و سپس به قندیل بردند. به سوریه اعزام شد و به سنجار بازگشت و در یک واحد توپخانه مشغول به کار شد. در این مدت خانواده مرد جوان به شدت نگران شدند و به جستجو پرداختند تا پسرشان کجاست. مادر بیچاره او برای تعیین سرنوشت پسرش مجبور شد سه بار برای ملاقات با پ.ک.ک به قندیل برود، اما آنها به او گفتند که پسرش در بین ما نیست. خواهر این پسر در سوئد است و او همچنین از طریق خواننده مشهوری که برای پ.ک.ک در سوئد کار می کند با رهبری پ.ک.ک و افراد نزدیک به خود در سوئد تماس گرفت، اما فایده ای نداشت، پسرش راغی ۲۰ شب در آنجا می ماند. رهبری پ‌ک‌ک او را ناامید می‌کند و به او می‌گوید که پسرش با آن ها نیست.

در تاریخ ۳ مه ۲۰۲۱ از طریق تلگرام توسط یکی از افراد سلیمانیه به خانواده این جوان اطلاعیه ای مبنی بر کشته شدن پسرشان در کوه آواشین ارسال شد اما در تاریخ ۶ مه ۲۰۲۱ به طور رسمی از تلویزیون آرین تی وی پخش شد. وی دستگیر شد. او به همراه هفت نفر دیگر با سلاح شیمیایی کشته شد.

خانواده متوفی ادعای پ.ک.ک را باور نمی کنند و می گویند از کجا بفهمیم او کشته شده است؟ به آنها گفتند ساعت ۵ بعد از ظهر از تلویزیون آرین پخش خواهند کرد، اما مشکل اینجاست که یک داستان مشکوک وجود دارد که گویا رهبری پ.ک.ک گفته است که این هفت نفر قبلاً مطلع شده اند و چون خطرناک است پیشروی نکنند. آنها به سمت منطقه خطرناک پیشروی کردند و پس از کشته شدن ظاهراً به دست ترکیه افتادند.

برای نزدیکان این جوان سوال برانگیز خواهد بود که چگونه آن هفت نفر به دستور قندیل عمل نکردند و جلو رفتند.

باس نیوز اسناد متعددی دارد که ثابت می کند رهبری پ.ک.ک عکس های مرگ این جوان را از طریق تلگرام برای خانواده شان برای خانواده شان ارسال کرده است؟

مادر این جوان چهار بار به قندیل رفته و خواستار دیدن پسرش شده است اما اجازه دیدن پسرش را نداده اند و حتی خانواده او را فریب داده و گفته اند که پسرشان فرار کرده و در اقلیم کردستان است! با این حال آنها ادعاهای خود را رد کرده اند.

پ ک ک نام او را از عبید مولودی به خبات آسو تغییر داد. این اولین جوان ایرانی نیست که قربانی سیاست های پ.ک.ک می شود، صدها نفر جوان ایرانی در جنگ بیهوده پ.ک.ک و ترکیه قربانی شده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین