۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فروپاشی و انحلال سرانجام تروریست ها

  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۳
  • ۳۲۳ بازدید
  • ۰

گروه های معاند و ضد انقلاب سرانجامی مشابه داشته و فروپاشی سرنوشتی معلوم که در انتظار آنان است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: ترس و وحشت گروه ها و احزاب ضد انقلاب کُرد از قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه بویژه در کردستان عراق ، و با توجه به بی اعتنایی اقلیم کردستان عراق به این احزاب ایزوله شده ،سرکرده های تروریست های سابق مضمحل شده دمکرات و کومله را بر این داشت که با برگزاری نشستی فوری برای رهایی از اعمال قدرت جمهوری اسلامی ایران بر این احزاب ،و همچنین به منظور توجیه رفتارهای تروریستی خود  و فریب افکار عمومی  تشکیل جبهه ی مشترک را اعلام نمایند.

سرکرده هایی را که در این نشست حضور داشتند از جمله : مصطفی هجری ،ابراهیم علیزاده، عمر ایلخانی زاده ، خالد عزیزی و ابوبکر مدرسی به نماینده گی از عبدالله مهتدی تا به  دیروز به خون همدیگر تشنه بودند، ولی امروزه از ترس قدرت جمهوری اسلامی  گرد هم آمده و از ترس جان خود ادعای دوستی و رفاقت نموده و خود را برای فرار از تاوان جنایت های را که در حق مردم کُرد انجام داده اند ،آماده می کنند.

این تروریست ها برای فریب افکار عمومی مردم کردستان ایران این گونه نشان می دهند ،که بدنبال تشکیل جبهه ی مشترک برای مبارزه با جمهوری اسلامی هستند.

اکنون نکته قابل توجهی که منجر به مطرح شدن این سوال می گردد، این تروریست ها با کدام قدرت ونیرو بدنبال جنگ با جمهوری اسلامی ایران هستند ؟ آیا با جنایت های را که آنان در حق مردم کُرد کردند جایگاهی در میان مردم کردستان دارند؟

احزاب کومله و دمکرات اکنون بیش از ۲۵ سال ، جزء قتل و کشتاردر کردستان ثمری برای مردم کُرد نداشته و در حال حاضر انان  تبدیل به یک گروه های کاملاً بی اراده و بی تحرک شده اند و از سوی دیگرانشعاب های صورت گرفته در داخل  این احزاب نشان از بی برنامه گی و سرگردانی و منفوریت آنها بوده واین  احزاب را می توان گروهی کاملاً منحل شده محسوب کرد.

فروپاشی و ایزوله شدن سرانجام همه گروه های تروریستی بوده و پژاک نیز روزی همانند این گروه ها به چنین سرنوشتی دچار خواهد شد ، با افشا شدن ماهیت پژاک در میان مردم کردستان این فرقه نیز سرنوشتی مشابه کومله و دمکرات خواهد داشت.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *