۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • فرا خوان آزادی عبدالله اوجالان نوزده ساله شد.

فرا خوان آزادی عبدالله اوجالان نوزده ساله شد.

  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
  • ۹۰۱ بازدید
  • ۱

کمیته حمایت از اوجالان همانند سال های قبل طی فراخوانی از هم وطنان کُرد خواست در حمایت از اوجالان به خیابان ها سرازیر شوند.
به گزارش انجمن بی تاوان: عبدالله اوجالان سرگرده تروریستی پ ک ک و پژاک جنگ و خونریزی را به مناطق کردنشین خاورمیانه به ارمغان آورده است
مناطق کردنشین خاورمیانه نزدیک به ۴۰ سال است ، رنگ و بوی آرامش و امنیت به خود ندیده و بسیاری از کردها نا خواسته قربانی سیاست های پ ک ک و پژاک می شوند.
عبدالله اوجالان موسس این گروه تروریستی از لحاظ شخصیتی فردی خشونت طلب و جنگ افروز بحساب می آید،رفتارهای نامتعارف جنسی عبدالله اوجالان با زنان و دختران فرقه و تبدیل زنان به برده گان جنسی در پ ک ک و پژاک نشان از وجود بیماری روحی و روانی در این فرد است.

۴۸۰۰۰ کشته و آواره گی ۱۰۰۰ خانواده کُرد را می توان از نتایج مبارزات عبدالله اوجالان عنوان کرد.
۲۷ بهمن ماه مصادف با ۱۵ فوریه سالروز دستگیری اوجالان می باشد و امسال وارد نوزدهمین سال دستگیری اوجالان می شویم ، هر سال با فرا رسیدن ۱۵ فوریه پ ک ک با صدور پیام ها و فراخوان های مختلفی تلاش می نماید دستگیری این تروریست را در جوامع ببن الملی غیر قانونی جلوه دهد ، ولی تاکنون تلاش های پ ک ک برای آزادی و یا تبرئه اوجالان بی فایده بوده و در حال حاضر هیچ دولت و ملتی حمایت خود را از پ ک ک و اوجالان اعلام نکرده است.
کمیته حمایت و پشتیبانی آزادی اوجالان هر سال با صدور فراخوانی از هم وطنان کُرد ایرانی درخواست می نماید که در حمایت از اوجالان به کف خیابان ها و میادین شهرها سرازیر شوند و فریاد آزادی اوجالان را سر دهند.
بصیرت و شعور هم وطنان کُرد زبان ما باعث شده تا کنون به این گونه فراخوان های ضدکُرد توجهی نداشته باشند ،هم وظنان فهیم کُرد با ارزیابی ماهیت پ ک ک و پژاک از اهداف شوم تروریست ها آگاه بوده و چنین اقداماتی را عامل نفوذ تروریست ها در شهرهای کردنشین می داند و پیامدهای آن نیز بدون شک می تواند بی تباتی و نا امنی در کردستان ایران باشد.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین