۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان پژاک بمنظور افزایش قاچاق

  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۲۳۱ بازدید
  • ۰

 

پژاک ار هم وطتان کُرد زبان ایران اسلامی درخواست نموده تا حجم مبادلات کالایی قاچاق را در مناطق مرزی  افزایش دهند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : با بهبود شرایط آب وهوایی و مساعد شدن راه های کوهستانی ، قاچاق کالا در این مقطع به سهولت انجام می پذیرد. در این راستا عناصر مسلح پژاک در منطقه هیرچین توابع منطقه ترگور شهرستان ارومیه طی ارتباط با برخی از روستائیان آنان را به امر قاچاق تشویق نموده و درخواست نموده اند که میزان حجم مبادلات قاچاق را افزایش دهند.

تروریست های پژاک از بزرگترین ذینفعان امر قاچاق در منطقه بحساب می آیند.طبق آخرین اطلاعات موجود عناصر مسلح مستقر در مرزها از کولبران به ازای هر اسب ۶۰۰۰۰ تومان پول گمرک دریافت می کنند.

پژاک علاوه بر منافع مالی و تامین مایحتاج فرقه از قاچاقچیان ،بدنبال  تضعیف نظام اقتصادی و تولیدی جمهوری اسلامی ایران نیز است.

تخریب جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جوامع بین الملی با بهره مندی از امر قاچاق یکی دیگر از برنامه های تروریست ها می باشد.

در بسیاری از موارد کولبران و قاچاقچیان از  پرداخت پول زور  یا به  اصطلاح آنان حق کمرگی امتناء می ورزند ، که در چنین شرایطی عناصر مسلح پژاک با شلیک گلوله کولبر را مورد هدف قرار داده و سپس در رسانه های خود بر علیه جمهوری اسلامی ایران جو سازی و دروغ پردازی می کنند.

اخاذی و باج گیری های پژاک ، مردمان مناطق مرزی را به ستوه آورده و هر روز با مراجعه با مراکز نظامی و انتظامی خواستار پاکسازی این اشرار یاغی هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین