۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

عناصر پ.ک.ک یک دختر ۱۴ ساله را ربودند

  • ۱ آبان ۱۴۰۲
  • ۱۲۸ بازدید
  • ۰

یک منبع آگاه کرد روز یکشنبه اعلام کرد که گروه موسوم به “جوانان انقلابی” تحت نظارت گروه تروریستی کارگران ترکیه (پ‌ک‌ک) یک دختر خردسال کرد دیگر را از شهر قامشلو در سوریه ربوده و او را در یگان های به اصطلاح حفاظت از زنان وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF)به خدمت گرفتند.

به گزارش انجمن بی تاوان، یک منبع کُرد اهل شهر قامشلو گفت: «نیروهای پ.ک.ک یک دختر ۱۴ ساله یک خانواده سوری را که تنها فرزند خانواده اش بود ربوده و به عضویت اجباری خود درآورده اند.

وی افزود: این دختر ۱۷ روز پیش خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته است و بعداً مشخص شد که به اصطلاح جوانان انقلابی او را ربوده و بهاردوگاه های YPJ در منطقه فرستاده اند .”

این منبع توضیح داد: مادر سالین به تمام درهای نهادهای گروهک در منطقه زد و طبق معمول مقامات و نیروهای گروهکی حضور دختر را تکذیب کردند تا مادر خواستار بازگشت تنها فرزند خردسالش نشود.

همچنین چند روز پیش یگان های حفاظت زنان (YPG) دو دختر را در شهر قامشلو ربودند و به کمپ های خود در منطقه بردند.

موارد زیادی از ربودن افراد زیر سن قانونی اعم از زن و مرد در شهرهای مختلف سوریه توسط سازمان موسوم به “جوانن شورشگر” (جوانان انقلابی) برای عضویت آنها در کمپ های ویژه در شنگال، رمیلان و الحسکه ارسال می کنند.

کمپ های آموزشی برای کودکان خردسال در هر یک از روستاهای تل موزان در منطقه آموده در حومه قامشلو و همچنین اردوگاه کبکه واقع در حومه جنوبی قامشلو و همچنین یک کمپ بزرگ در جبل عبدالعزیز در الحسکه، اردوگاه دیگری در تل رفعت در حومه شمالی حلب، و اردوگاهی در شیخ مقصود در شهر حلب، اردوگاهی دیگر در کوبانی، و اردوگاه های مخفی دیگری که به گفته ناظران کرد این مراکز شامل صدها کودک است، به قتلگاه کودکان تبدیل شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین