۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • عناصر وابسته به پ.ک.ک معلم ۷۱ ساله را به دلیل انتقاد از این گروه تروریستی ربوده و مورد ضرب و شتم قرار دادند

عناصر وابسته به پ.ک.ک معلم ۷۱ ساله را به دلیل انتقاد از این گروه تروریستی ربوده و مورد ضرب و شتم قرار دادند

  • ۹ مهر ۱۴۰۲
  • ۷۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : تجاوزات و اقدامات غیرانسانی علیه منتقدان گروه تروریستی پ.ک.ک همچنان ادامه دارد و این بار یک معلم ۷۱ ساله به دلیل انتقاد از افزایش قیمت سوخت توسط «عناصر به اصطلاح انقلابی پ.ک.ک» ربوده شد و پایش را زیر شکنجه شکستند.
افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت سوخت توسط نیروهای وابسته به پ.ک.ک واکنش های گسترده ای را در میان مردم سوریه به همراه داشته است. تظاهرات گسترده در چندین شهر برگزار شد. با این حال، پ.ک.ک با تهدید به قطع غذای آنها سعی کرد از ادامه تظاهرات جلوگیری کند. آنها همچنین سعی کردند با اعمال غیرانسانی کسانی را که خواستار تظاهرات و تجمعات اعتراضی بودند بترسانند. یکی از آنها معلمی ۷۱ ساله به نام موشید حمو است.
موشید حمو برو که در روستای هلنجه در شهر کوبانی زندگی می کند، در ۲۰ سپتامبر توسط چریک های پ.ک.ک ربوده شد. این معلم که در منطقه شناخته شده است پس از ربوده شدن به مکان نامعلومی منتقل شد. گروه جوانان انقلابی پ‌ک‌ک به او گفت که او «به دلیل شرکت در تظاهرات علیه افزایش قیمت سوخت مقصر است.
این معلم ۷۱ ساله پس از ربوده شدن با چشم بند به مکان نامعلومی منتقل شد و در آنجا به شدت شکنجه شد. معلم سالخورده بارها زیر شکنجه عناصر پ.ک.ک بیهوش شده بود. این معلم کرد نیز در زیر شکنجه چریک های پ.ک.ک از ناحیه پا شکسته و از ناحیه کتف آسیب دید. پس از اطلاع مردم از ربوده شدن معلمان، آنها به شدت واکنش نشان دادند. با واکنش مردم، موشید حمو برو را مجبور کردند او را در یکی از خیابان‌ها بیندازند و به خانواده‌اش گفتند که اگر دوباره در چنین تظاهراتی شرکت کند یا از شکنجه‌اش شکایت کند، دوباره او را خواهند ربود. آنها به خانواده گفتند: “شما نباید شکایت کنید. اینجا دادگاه ها، سیستم عمومی و کسانی که قانون را اجرا می کنند خودمان هستیم.”
او بعداً توسط خانواده اش به بیمارستان العمل کوبانی فرستاده شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین