۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عملیات های انتحاری پ ک ک در ترکیه با چه اهدافی انجام می شود؟

  • ۸ شهریور ۱۳۹۵
  • ۳۵۳ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :بمب گذاری ،عملیات های انتحاری از ماهیت های لاینفک گروه های تروریستی محسوب می شود.گروه های تروریستی با ایجاد ترس و وحشت در نظام اجتماعی ،  دولت ها را وادار می نمایند که به خواسته های آنان تن دهند.

در مقطع کنونی گروه تکفیری تروریستی داعش پرچم دار عملیات های تروریستی در جهان بوده  و جنایت های این گروه تروریستی بیشتر رسانه ای و مطرح شده است ،گروه های تروریستی نظیر پ ک ک و پژاک نیز ید طولای در عملیات های تروریستی و خرابکاری  دارند ولی تا به امروز جنایت های هولناک تروریستی خود را سر پوشش و یا گتمان کرده اند.

گروه تروریستی پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی آن مدتی است که با تغییر رویکرد و استراتژی وارد مرحله نوینی از مبارزات خود شده و  طبل  گسترش عملیات های تروریستی در شهرها را به صدا در آورده اند و بصورت آشکار عملیات های انتحاری را تاکتیک و شگرد مبارزات خود معرفی می نمایند ، در حالی که سران فرقه  قبلا این نوع تحرکات تروریستی را کاملا محکوم می کرده اند.

ترکیه مدتی است  شاهد این نوع عملیات های تروریستی از سوی گروه پ ک ک بوده که این نوع عملیات ها در شهرهای ترکیه  فضای از ترس و وحشت در میان مردم بوجود آورده است.

پ ک ک با انتشار نام و عکس های از عاملین انتحاری آنان را قهرمانان بی بدل کُردها معرفی  و با ارائه آمار کشته ها در این عملیات های تروریستی گروه را حزبی فعال و پویا خوانده و با فشار بر دولت وقت بدنبال تحقق اهداف تروریستی خود هستند.

“مصطفی اصلان “با کد فرات رسوس از عاملین انتحاری چند روز پیش شهر جزیر بوده که در این عملیات ۱۱۸ تن جان خود را از دست داد. اکنون پ ک ک و پژاک در  شبکه های اجتماعی و فضای مجازی جنایت ضد بشری این تروریست را ستوده و وی را قهرمان کُرد می خوانند.

خونریزی و خشونت در میان ملت های جهان کاملا محکوم بوده و هیچ ملتی خشونت و ترور را راهکار مناسبی برای  احقاق حقوق ملت ها نمی دانند …

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین