۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • عمادالدین حمرونی: پ.ک.ک به دستگاه های استخباراتی آمریکا و اروپا وابسته است

عمادالدین حمرونی: پ.ک.ک به دستگاه های استخباراتی آمریکا و اروپا وابسته است

  • ۲۸ مهر ۱۳۹۷
  • ۲۹۳ بازدید
  • ۰

تروریسم در کشورهای اسلامی مانند سوریه، ایران، لبنان، لیبی، عراق و غیره اساسا غیرنظامیان را هدف قرار می دهد. بیشتر نیز زنان و کودکان را هدف قرار می هد. تروریست ها می خواهند در کمال خونسردی وحشت را در بین مردم رواج بدهند و ارتباط بین مردم و دولت و در مورد ایران با انقلاب اسلامی را قطع کنند. تروریست ها با هدف قرار دادن زنان و کودکان به دنبال بی ثبات نمودن جامعه هستند. کسانی که با بمب مردم را در یمن، عراق، سوریه، ایران، لبنان، فلسطین می کشند بین مردم عادی و نظامیان فرقی قائل نیستند. از نظر آنها هر کسی که با امپریالیسم آمریکا و تروریسم مورد حمایت وهابی های سعودی مقابله کند یک هدف است و به ویژه کودکان و زنان را هدف قرار می دهند.
می دانید تروریسم دولتی وجود دارد مثل رژیم صهیونیستی. از طرفی هم گروه های تروریستی را داریم که بر جذب کودکان تمرکز دارند.
این پدیده در آمریکای لاتین، آفریقا بود امروز هم در آسیا می بینیم. در بعضی مناطق خاورمیانه کودکان هدف ساده ای هستند و این نیز به خاطر وضعیت اقتصادی و اجتماعی است. یعنی فقر شدید. کودک را راحت فریب می دهند هزینه جذب کودک زیاد نیست. کودک فکر نمی کند که آیا تروریست است یا نه. کودک چه به عنوان سرباز باشد چه هدف گلوله قرار گیرد در هر دو حالت قربانی است. سازمان ملل در زمینه کودک سرباز در آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا خیلی کار کرده است اما متاسفانه شاهد افزایش روزافزون استفاده از کودک سرباز هستیم مانند بوکوحرام که به نام اسلام وارد می شود یا مانند داعش و القاعده یا گروه بنیادگرای کرد مثل پ.ک.ک.
وقتی از کودک سرباز بحث می شود بی شک اسم پ.ک.ک در ردیف اول لیست قرار دارد. پ.ک.ک کوکان را می کشد، به عنوان سرباز استفاده می کند و در خیابان های شهرهای اروپا به عنوان فروشنده مواد مخدر بکار می گیرد. چرا اروپا با این که می داند، علیه اعضای آن وارد عمل نمی شود؟
کارتل های مواد مخدر سازمان های جنایی به ویژه در اروپا و آمریکای لاتین از کودکان و نوجوانان استفاده می کنند. گاهی ۱۰ ساله یا کمتر هستند. این قضیه از دهه هشتاد میلادی بیشتر مطرح شد و در روابط گروه های تروریستی و کارتل های مواد مخدر این را می بینیم. این نشان می دهد در پشت گروه های تروریستی، جنایی، کارتل ها دستگاههای استخباراتی وجود دارند. تحقیقات نشان می دهد استخبارات آمریکایی از این گروه های تروریستی، جنایی و کارتل ها برای بی ثبات کردن کشورها استفاده می کند. در فرانسه، آلمان، ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی شاهد سازمان های جنایی و تروریستی هستیم که از کودکان برای فروش و توزیع مواد مخدر استفاده می کنند.
برای ریشه کن کردن این پدیده در پ.ک.ک، افراد قربانی، خانواده ها، دولت ها یا نهادهای حقوق بشری به ویژه در اروپا چه می توانند انجام دهند؟
ببینید حتی جامعه کرد هم به پ.ک.ک اعتماد ندارد. بعضی کردها شاید تصور می کردند یک گروه ملی گراست اما به تدریج متوجه شدند یک سازمان جنایی است و به دستگاه های استخباراتی آمریکا و اروپا وابسته است. بنابراین این گروه هم تروریست است هم جنایی که با کارتل های مواد مخدر ارتباط دارد. اقدامات این گروه مافیایی هیچ ارتباطی با خواسته های سیاسی یا فرهنگی یا اجتماعی مردم کرد ندارد. این گروه مافیایی و تروریستی با اقدامات خود سبب منزوی شدن کردها می شود برای همین نیز گروه مافیایی پ.ک.ک حتی در بین خود کردها در منطقه بی اعتبار است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین