۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

عضویت در پ ک ک رسوایی است

  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
  • ۲۵۲ بازدید
  • ۰

تعداد اعضای فراری از پ ک ک، روز به روز افزایش می یابد
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از TRT،عملیات ” صلح وآرامش” که جهت تامین صلح آغاز گردیده است، نقشه های گروه تروریستی پ ک ک را نقش بر آب کرد.

این گروه بر علاوه اینکه به هدفش نرسیده است، بطور روز افزون اعضایش را از دست میدهد.

هزاران تن از افراد سازمان تروریستی منجمله برخی از رهبران این سازمان، از قدرت عمل ساقط شدند.

با موفقیت روز افزون این روند، تعداد اعضای فراری از این سازمان، روز به روز افزایش می یابد.

تروریستهایی که فرار کرده و تسلیم نیروهای امنیتی شده اند، در اظهاراتشان میگویند، “ما متوجه اشتباه خویش شدیم و درک کردیم که صاحب دولت و ملت بزرگ و عظمتی هستیم. میدانیم که دولت خواستار صلح است. دقیقا دانستیم که گروه پ ک ک تروریست است و از کرده خویش پشیمان هستیم. به ملت عزیر حود میگوییم که هرگزفریب توطئه های دروغین این گروه را نخورند و دراین مسیر قدم نگذارند.”

در اعتراف این تروریستها، بیان سخنانی مبنی بر رفتار خوب نیروهای امنیتی با تروریستهای تسلیم شده، جلب توجه میکند.

تروریستها ضمن ابراز اینکه سازمان تروریستی پ ک ک، ۴۰ سال است که هم به کردها و هم به دولت جمهوری ترکیه ضرر وارد میکند، گفته اند: “علی رغم همه اینها، دولت ترکیه ما را در آغوش میگیرد. نیروهای امنیتی ما را اذیت نکردند وبه بهترین نحو ما را قبول کردند.”

تروریستها ضمن ابراز اینکه با عضویت دراین سازمان اشتباه بزرگی مرتکب شده اند، بیان نمودند که قصد فرار از سازمان را داشته اند ولی به زور اسلحه مجبور به ماندن در این سازمان شده اند.

یکی از تروریستهای زن در سخنانش گفت: “واقعا سخت و رسواکننده بود، کتک، شکنجه، تجاوز، همه و همه را انجام دادند. چندین بار کتک خوردیم. عصویت درپ ک ک رسوایی است، از دولت معذرت میخواهم.”

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین