۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عبدالرحمن حاجی احمدی و نقش وی در پژاک؟؟؟

  • ۲۹ تیر ۱۳۹۱
  • ۱۴۸۵ بازدید
  • ۰

عبدالرحمان حاجی احمدی متولد روستایی در نقده – خودش می گوید مهاباد تا به خیال خودش کمی اعتبار کسب کند تا خود را به شهر قاضی محمد نسبت بدهد – است.حاجی احمدی در مصاحبه با محمدرضا اسکندری از رادیو کردانه در پاسخ به این سوال : حاجی احمدی کیست ؟ دقیقا جواب می دهد : حاجی احمدی پسری دهاتی است. وی پس از دوران دبیرستان در مهاباد و قبول شدن در کنکور در دانشگاه تبریز در رشته مهندسی زراعت لیسانس خود را گرفت و راهی آلمان شد. در آنجا با یک دختر آلمانی ازدواج کرد و حاصل آن یک دختر بود. زن آلمانی اش به خاطر فساد اخلاقی حاجی احمدی از وی جدا شد و تنها دخترش نیز خودکشی کرد. تنها دختر حاجی احمدی خود کشی کرد واین ضعف مدیریتی وی را نشان می دهد ، وبا این وضعیت می خواهد مدیریت نماید؟؟؟ حاجی احمدی از آن روز تاکنون و علی رغم اتمام دو دوره اش همچنان رئیس پژاک است اما این ریاست فقط و فقط تشریفاتی است و به قول عثمان اوجالان پس از جدایی از پ ک ک و در مصاحبه با رووداو ً حاجی احمدی فقط یک بازیچه است.

به چند دلیل می توان گفت حاجی احمدی رئیس واقعی پژاک نیست بلکه پ ک ک هدایت کننده پژاک است: خود پ ک ک محصول سازمان مافیایی ارگنکون است و خود ارگنکون نیز به روایت بسیاری از اسناد منتشره در ترکیه ساخته موساد و سیا در سال ۱۹۵۲ می باشد، لذا پژاک نیز عامل و محصول این سازمان های استخباراتی است. یک دلیل دیگر این است اگر حاجی احمدی رئیس پژاک است چرا حتی یک جمله از سخنرانی ها و عکس های وی در سایت رسمی پژاک وجود ندارد. چرا در تمام دوره های آموزشی پژاک فقط و فقط نام و نوشته های اوجالان وجود دارند ؟ چرا بیشتر اعضای عادی پژاک حتی اسم حاجی احمدی  را نشنیده اند ؟

چرا کنگره حزبی آنها بدون حضور حاجی احمدی برگزار می گردد ؟ چرا بیشتر اعضای پژاک از کردهای ترکیه،سوریه و عراق هستند در حالی که ادعا می کند ترکیبی از کردهای ایران می باشد ؟

رئیس اسمی پژاک در اصل یک رستوراندار است…آیا ریاست حزب و رستورانداری با هم همخوانی دارند ؟ اگر رئیس واقعی پژاک بود چرا در قندیل نمی ماند . وی هر روز به رستوران خود در کلن آلمان مراجعه کرده و به حساب و کتاب آن می پردازد. 

حاجی احمدی که از بیماری حاد تنفسی رنج می برد بهتر است به جای این خود بازیچه شود و تعدادی بازیچه دیگر را برای ترور کردها هدایت کند، دست از این رویه بردارد و فقط به امور رستوران خود بپردازد چرا که این کار بهتر به وی می آید. کسی که نتوانست زن و دخترش را اداره کند چگونه می تواند ادعای مبارزه برای کردها را بکند ؟                                                                                                                                                                                  

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *