۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • عابد فتاحی: ضد انقلاب از توانایی های سپاه در آذربایجان غربی آگاه است

عابد فتاحی: ضد انقلاب از توانایی های سپاه در آذربایجان غربی آگاه است

  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
  • ۳۷۲ بازدید
  • ۰

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان غربی سالهای سال از امن ترین مناطق کشور بوده و به همین دلیل سرمایه گذاری های خوبی در منطقه انجام گرفته است اما این سرمایه گذاری ها با توجه به پتانسیل این منطقه واقعا اندک است، سرمایه گذاران از کشورهای ترکیه، عراق،آذربایجان و بیشتر نقاط جهان مجذوب پتانسیل های بالقوه استان شدند و اقتصاد استان در آینده نزدیک به شکوفایی می رسد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : عابد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیـــه، با اشاره به برقراری امنیت پایدار منطقه شمالغرب، بخصوص استان آذربایجان غربی در سالهای اخیر اظهار کرد: سالهای سال است استان آذربایجان غربی هیچ مسئله حاد امنیتی نداشته و در آرامش کامل به سر می برد، مهم ترین دلیل برقراری این امنیت پایدار در منطقه رابطه برادری و دوستانه اقوام و درک عمیق آن ها از یک دیگر است.

مسئله قومیت ها در آذربایجان غربی مطرح نیست

وی افزود: در دو سال گذشته ازدواج های فامیلی بسیاری در میان اقوام ساکن در آذربایجان عربی انجام شده و واقعا دیگر مسئله قومیت ها در استان مطرح نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولین دستگاه های اجرایی و نمایندگان هم در تامین این امنیت پایدار و تزریق آرامش به منطقه نقش مهمی داشته به جز یک مورد بخصوص، حرکت اشتباهی از آن ها سر نزده است.

نقش برجسته روحانیون سیعه و اهل تسنن در آرامش آذربایجان غربی

فتاحی گفت: مسئولین نظامی، انتظامی، امنیتی و کشوری هیچ وقت اجازه ندادند که در استان آذربایجان غربی تبعیض بر قرار شود و این از مهم ترین پایه های امنیت پایدار در منطقه است، چرا که انسان ها محرومیت ها را تحمل میکنند اما تبعیض غیر قابل تحمل است.

وی با اشاره به نقش روحانیون شیعه و اهل تسنن در برقراری فضای برادری و صمیمیت در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: چندین سال است که مسئله ادیان در آذربایجان غربی احساس نشده است، در این میان روحانیت شیعه و سنی نقش بسیار تاثیر گذاری داشتند و در کنار هم به یک دیگر واقعا احترام قائل هستند و این سبب شده هیچ چجالشی در رابطه با ادیان در استان پیش نیاد.

بر قراری عدالت میان اقوام در آذربایجان غربی نماد دموکراسی در جهان است

فتاحی ادامه داد: حتی اقلیت های دینی نیز به برکت انقلاب اسلامی از حقوق کامل برخوردار هستند و هیچ گونه تبعیضی در قبال آنان صورت نمی گیرد و این نماد دموکراسی در جهان است.

ضد انقلاب از توانایی وسیع های سپاه در استان آگاه است

وی تصریح کرد: همچنین نیروهای سپاه ، بسیج  و تمام نیروهای مسلح از نظر امکانات در شرایط بسیار مطلوبی به سر میبرند و دشمن و ضد انقلاب خارج از مرزها از این مسئله به خوبی آگاه است.

سرمایه گذاری ها واقعا اندک است/آذربایجان غربی به سوی شکوفایی اقتصادی پیش می رود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آذربایجان غربی سالهای سال از امن ترین مناطق کشور بوده و به همین دلیل سرمایه گذاری های خوبی در منطقه انجام گرفته است اما این سرمایه گذاری ها با توجه به پتانسیل این منطقه واقعا اندک است.

فتاحی گفت: سرمایه گذاران از کشورهای ترکیه، عراق آذربایجان و بیشتر نقاط جهان مجذوب پتانسیل های بالقوه استان شدند و اقتصاد استان در آینده نزدیک به شکوفایی می رسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *