۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طالبانی حمایت ها از پ.ک.ک را افزایش داد

  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۱۷۵ بازدید
  • ۰

پ.ک.ک در مناطق تحت کنترل طالبانی آموزش می بیند. معلوم شد که تروریست ها در سلیمانیه آموزش دیده اند.

انجمن بی تاوان : آمریکا و خانواده طالبانی همچنان در مورد سقوط ۲ بالگرد حامل تروریست های پ ک ک در شمال عراق سکوت کرده اند. واحدهای امنیتی به این نتیجه رسیدند که برای جلوگیری از پهپادها از پ.ک.ک در مناطق تحت کنترل طالبانی حمایت مادی ارائه شده است. به گفته مقامات، واحد به اصطلاح نیروهای ویژه پ.ک.ک برای سرنگونی پهپادها آموزش های ویژه ای دیده است. مشخص است که بسیاری از مقامات به اصطلاح عالی پ.ک.ک توسط عملیات پهپادی خنثی شدند.

واحدهای امنیتی تشخیص داده‌اند که تروریست‌های پ‌ک‌ک در حال کار بر روی سیگنال‌هایی با سیستم‌های لیزری هستند که به آنها اجازه می‌دهد تا سیستم‌های کنترل پهپاد را هدف قرار دهند. اطلاع رسانی شد که این سازمان همچنین در تلاش است تا یک سیستم هشدار برای حفاظت از غارها و پناهگاه ها ایجاد کند. مشخص شد که پ‌ک‌ک که در حال کار بر روی دستگاهی است که در صورت قفل شدن پهپادها روی هدف، هشدار می‌دهد، این دستگاه‌ها را روی ورودی‌های غار و وسایل نقلیه قرار داده است.

مشخص شد که تروریست‌های پ‌ک‌ک در سلیمانیه که تحت مدیریت خانواده طالبانی است، مواد پارازیت سیگنال را با سیستم لیزری جمع‌آوری کرده و با آنها تیراندازی آزمایشی انجام دادند. از سوی دیگر مشخص شد که آمریکا که جدیدترین مهمات را به پ‌ک‌ک داده است، این بار مین‌هایی را به سازمان داده که از راه دور با لیزر قابل کنترل است. مشخص شده است که پ.ک.ک مین های کنترل شده لیزری را در فاصله ۳ کیلومتری به ویژه در بسیاری از نقاط منطقه گارا قرار داده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین