۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضربه مخابراتی و ارتباطی به پ.ک.ک

  • ۱ آبان ۱۴۰۰
  • ۳۲۵ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، با عملیات ضد تروریستی که توسط فرماندهی ژاندارمری ترکیه انجام شد ، شبکه های ارتباطی پ ک ک قطع شد. در ۴ سال گذشته ، ۹۵۱ رادیو که ۱۴۱ رادیو قادر به برقراری تماس بین کشورها هستند ، ضبط شده است.

در حالی که بسیاری از تروریست ها در عملیات نیروهای امنیتی علیه پ ک ک کشته شدند ، غارها ، سنگرها و پناهگاه های متعلق به این سازمان نیز شناسایی شد.

در بازرسی و اسکن غارها و پناهگاه های مورد استفاده این سازمان تعداد زیادی سلاح ، مهمات و مواد حیاتی کشف شد. رادیوها و وسایلی که سازمان برای ارتباط استفاده می کرد از جمله مواردی بود که در جریان عملیات ضبط شد.

با عملیات موفقیت آمیزی که در حومه شهر توسط فرماندهی ژاندارمری انجام شد ، ۹۵۱ رادیو ، ۸۱۰ رادیو دستی و ۱۴۱ دستگاه دوربرد با قابلیت برقراری تماس بین المللی ، در چهار سال گذشته توقیف شده است. بنابراین ، شبکه های ارتباطی سازمان قطع شد.

با تصرف رادیوها ، ارتباطات درون سازمان کاهش یافت. به همین دلیل مشخص شد که تروریست های حومه شهر که نتوانستند با کادر موسوم به رهبر ملاقات کنند ، در ترس و وحشت هستند.

قطع شبکه های ارتباطی پ.ک.ک نیز فرار از این سازمان و تسلیم تروریست ها را تسریع کرد.

آنچه در داخل سازمان اتفاق افتاد در اظهارات تروریست های تسلیم شده منعکس شد. تروریست هایی که تسلیم شدند اظهار داشتند که پ ک ک از این که پهپادها و SİHA ها محل را پیدا کنند و اعضای سازمان نتوانند از غارها بیرون بیایند می ترسند ، زیرا اعضای به اصطلاح بلند رتبه سازمان به طور کامل این ابتکار را به عهده گرفته اند. کادرهای پایین تر و قدرت آنها بر تروریست ها متزلزل شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین