۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • صالح مسلم:”بارزانی مورد احترام ما و یکی از سرمایه های کُرد است / رفتار متناقض که اذهان عمومی را به چالش کشید

صالح مسلم:”بارزانی مورد احترام ما و یکی از سرمایه های کُرد است / رفتار متناقض که اذهان عمومی را به چالش کشید

  • ۷ مرداد ۱۳۹۴
  • ۳۱۷ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :حزب اتحاد دموکراتیک (PYD)شاخه سوری پ ک ک مجری سیاست های ک ج ک در کردستان سوریه محسوب می شود. این حزب در مقابله با گروه تکفیری داعش در کردستان سوریه نقش خود را به خوبی ایفا کرده  و شهر کوبانی که سوژه تبلیغاتی امروزه تروریست های پ ک ک و پژاک ماحصل پیروزی این تروریست ها در برابر تروریست های داعش می باشد.
صالح مسلم رئیس مشترک این حزب در مصاحبه با روزنامه عربی الحیات موضوعی را به زبان آورده که با سیاست های سازمانی پ ک ک کاملا در تناقض است .
حملات دولت ترکیه به مقر گروهک پ ک ک و همچنین حمله به مناطق گریلایی کردستان سوریه و حمایت مسعود بارزانی از دولت ترکیه در این حملات ،انتقادات گسترده ای بر علیه بارزانی بوجود آورده و در این مقطع تمام احزاب وابسته به پ ک ک بارزانی را خائنی بزرگ به کردستان می داند و در شبکه های اجتماعی به وی و حتی خانواده ی بارزانی توهین و اهانت می کنند.
در شرایط کنونی  بارزانی از دیدگاه پ ک ک خائن به کردها بوده ولی صالح مسلم رئیس مشترک (PYD) شاخه ی سوری پ ک ک نسبت به بارزانی اظهار نظر متفاوتی کرده است …
صالح مسلم در مصاحبه با روزنامه عربی الحیات ارتباط خود با مسعود بارزانی رئیس اقلیم کُردستان را برادرانه و خوب توصیف می کند و می افزاید “بارزانی مورد احترام ما است، چرا که یکی از سرمایه های کُرد است، متاسفانه با جلال طالبانی که یکی از اسطوره های خلق کُرد است دیدار نداشته ام”.
چرا صالح مسلم بر خلاف نظر سایرین از بارزانی تمجید و تعریف کرده است؟

آیا می توان صالح مسلم را خائن به مردم کُرد معرفی کرد؟

آیا این احتمال وجود دارد که پ ک ک بارزانی و اردوغان هر سه برای نابودی کردستان با اردوغان  تبانی کرده اند؟

با توجه به این که پ ک ک توسط سازمان اطلاعاتی ترکیه تاسیس  و اوجالان دست نشانده ی میت است ،  می توان گفت که تخریب و توهین به بارزانی از سوی پ ک ک می تواند استراتژی برای انحراف افکار عمومی باشد….

رفتار متناقض صالح مسلم در خصوص بارزانی سوالاتی را در اذهان عمومی بوجود آورده و احتمال اینکه ترکیه بار دیگر شخصیت های کُردی را ابزاری برای سرکوب کردها انتخاب کرده بعید نیست؟؟؟

تاریخ تا به امروز به اثبات رسانده  در طی ۴۰ سال جنگ پ ک ک و یا سایر احزاب فقط جوانان بی گناه کُرد قربانی شده و سران فرقه ها در اروپا به فکر عیاشی و خوشگذارانی هستند و هیچ گونه تهدید متوجه آنان نیست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *