۹ فروردین ۱۴۰۳

تناقض گویی پ ک ک در آمار کشته ها

  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
  • ۲۱۸ بازدید
  • ۰

درگیری های بین تروریست های پ ک ک و تروریست های ارتش آزاد به همراه جبهه النصره تعداد ۵۲ نفر از اعضای پ ک ک کشته شدند و لی پ ک ک آمار واقعی کشته های خود را کتمان می کند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی همیشه از گفتن واقعیت ها امتناء کرده و با رفتار های مضحکانه تلاش می کند خود را پیروز عرصه ی سیاسی و نظامی نشان دهد. پ ک ک و پژاک با کتمان آمار واقعی کشته های خود به قهرمان سازی قرقه تروریستی می پردازد. . شبکه های وابسته به تروریست های پ ک ک پژاک طبق روال از کشته شدن دهها چته القاعده خبر می دهند و گاهی نیز از زخمی یا احتمالا کشته شدن یک عضو نیروهای مدافع خلق یا ی.پ.گ. خبر می دهند.

هدف تروریست ها از این اقدامات جلوگیری از کاهش روحیه اعضا جهت ادامه جنگ است اما مخالفان این فرقه نیز بیکار نیستند و با حمایت رسانه های ترکیه و حتی گاهی به صورت مستند اقدام به افشای آمار تلفات پ ک ک می کنند.

در آخرین درگیری های بین تروریست های پ ک ک و تروریست های ارتش آزاد به همراه جبهه النصره تعداد ۵۲ نفر از اعضای پ ک ک کشته شدند و این ضربه ای بزرگ به این فرقه مدعی است. اعلام خبر کشته شدن این تعداد زیاد از اعضای واحدهای مدافع خلق سبب نگرانی شدید در میان سرکرده های پ ک ک شده است.

این فرقه از طریق دو تن از سرکرده های خود این خبر را تکذیب کرده اما این خبر واقعیت دارد چون گزارشات خبرنگاران ضدپژاک در داخل این فرقه اخبار مذکور را تایید می کند. دلیل دیگری نیز دال بر صحت خبر وجود دارد . اعضای این فرقه بیشتر از نوجوانان به ویژه دختران کم سن و سال است که تجربه آموزش یا جنگ ندارند و پس از دو روز آموزش مقدماتی به جنگ القاعده یا ارتش آزاد می روند که قبلا توسط اسرائیل آموزش دیده و یا از افسران سابق ارتش سوریه هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *