۹ فروردین ۱۴۰۳

شناسنامه ی پژاک (PJAK)

  • ۳ دی ۱۳۹۳
  • ۲۷۱ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پ ک ک همانند تمامی فرقه ها در خاورمیانه توسط امریکا و کشورهای اروپایی تشکیل یافته و پیروی از سیاست های اربابان امریکای و اروپایی یعنی نا امنی در خاورمیانه از اهداف این سازمان تروریستی محسوب می گردد، اما این فرقه تروریستی در خاورمیانه  فرقه ی مادر بوده و چندین سازمان تروریستی را در کشورهای عراق ،ایران ، سوریه  و ترکیه تشکیل داده است و خود را ناجی مردم کردستان می خواند در حالی که از بدو تاسیس این فرقه ها جزء نا امنی و قتل و کشتار چیز دیگری عاید مردم کردستان نشده است.

پژاک را در ایران ،(PJAK)

چاره سری را در عراق ،(PJADK)

جنبش ملی دموکراتیک را در ترکیه ،(HPG)

و حزب اتحاد دموکراتیک را در سوریه ،(PYAD)

راه اندازی نموده و مجموعه اشرار تحت امر خود را تحت عنوان HPG ( ارتش رهایی بخش خلق ) سازماندهی نموده است . اشرار پژاک در این ارتش ، گریلا خوانده می شوند .

نام کردی گروهک ، « پارتی ژیانی ئازادی کوردستان » است که عبارت فارسی آن « حزب حیات آزاد کردستان » می باشد که به اختصار « پژاک » خوانده می شود

نام لاتین : party jian azad kurdistan علامت اختصاری :PjaK

سران و سرکردگان :

سرکرده گروهک فردی بنام عبدالرحمن حاج احمدی است که سابقا” عضو گروهک دمکرات بود اما از سوی آمریکا مأموریت یافت تا به تأسیس گروهی بنام پژاک در قالب پ.ک.ک مبادرت ورزیده و به ایجاد شرارت علیه جمهوری اسلامی بپردازد . وی اکنون در کشور آلمان سکونت دارد .

ترکیب نیرویی و هویت اشرار پژاک :

از آنجائیکه این گروه در واقع شاخه ایرانی پ.ک.ک است ، لذا بخش اعظم مسئولان و اشرار فعال در گروه را نیز اعضای پ.ک.ک که تابعیت کشور ترکیه را دارند تشکیل میدهند . اشرار دستگیر شده و همینطور تسلیمی های گروهک تعداد اتباع ترکیه ای فعال در گروه را بیش از ۶۵ درصد عنوان میکنند . اجساد باقیمانده از دشمن در درگیریها نیز همین رقم را تایید می کند . بر این اساس این گروهک ، یک گروهک بیگانه تروریستی می باشد که با سوء استفاده از نام کردهای ایران ، در نوار مرزی و نقاط دور افتاده کشور شرارت می کند .

مبانی فکری و اعتقادی پژاک :

ایدئولوژی پژاک همان ایدئولوژی حاکم بر پ.ک.ک می باشد ؛ چرا که همانطوریکه پیشتر گفته شد ، اساسا این دو حزب جدا از هم نیستند بلکه پژاک همان شاخه ایرانی پ.ک.ک است . ایدئولوژی و مبانی فکری و اعتقادی پ.ک.ک متأثر از مارکسیسم و کمونیسم می باشد . از آنجائیکه این افکار از سوی سرکرده این گروهک ـ عبدالله اوجالان ـ مطرح و وارد گروهک شده است لذا این افکار و اندیشه ها ، آپوئیسم ( آپو لقب عبدالله اوجالان ) نامیده می شود .

الف ) مبانی فکری پژاک :

۱/ نفی نظام خانواده مبتنی بر شوهر و زن

۲/ اعتقاد به اشتراک جنسی در جامعه ( بی بند و باری جنسی )

۳/ نفی سنت ها و آدابی که اخلاق جنسی را تایید می کند

۴/ نفی قیود خانواده از زن و جامعه مبتنی بر زن سالاری

۵/ نفی اخلاق و نسبی شمردن آن در رفتار های خانوادگی

۶/ پژاک معتقد است اخلاق زائیده توهم و تصورات ناشی از دین گرایی و تقید به خانواده می باشدکه لازم است به طور کامل از صحنه اجتماعی حذف گردد

ب) پژاک و صهیونیسم :

۱/ پژاک معتقد است قرابت و نزدیکی خاصی بین برگزیدگان فرزندان بنی اسرائیل و کرد وجود دارد

۳/ پژاک معتقد است بین فرزندان یهود و کرد قابلیت های مشترک وجود دارد.

۴/ پژاک با همانند سازی ایدئولوژی صهیونیسم نقشی مانند یهود برای کرد قائل می باشد

۵/ تفکر پژاک نشانه های روشنی از تاثیر پذیری از تئوریسین های یهود دارد

۶/ تفکر پژاک محصول فلسفه فکری مبتنی بر بینش صهیونیسم می باشد

۷/ تفکر پژاک مبتنی بر جایگزینی نژاد کرد به جای یهود می باشد
پژاک همونایی که هر سال جوون های مملکت رو بی گناه میکشند :(( لیست شهدای امسال

۸/ پژاک معتقد است آنچه تا کنون ماموریت صهیونیسم بوده باید به کرد واگذار گردد

۹/ پژاک معتقد است باید پیوند مشترک بین حکومت شمال عراق و اسرائیل ایجاد شود

۱۰/ در تفکر آپوئیسم نوعی قرابت و همسانی بین تفکر صهیونیسم و کرد گرایی مبتنی بر برگذیده بودن این دو نسل و آینده ساز بودن آن و رسالت تاریخی اینها و قرابت سرنوشت مشترک آنها می باشد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *