۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • شم بی سابقه مردم کردستان ایران بر علیه تروریستهای دمکرات ، کومله و پژاک

شم بی سابقه مردم کردستان ایران بر علیه تروریستهای دمکرات ، کومله و پژاک

  • ۱۰ تیر ۱۳۹۵
  • ۴۱۹ بازدید
  • ۲

نادرکیانی خبرنگار کُرد زبان جمهوری اسلامی ایران

مراسم چشمگیر تشییع شهدای درگیری با اشرار دمکرات به تظاهرات خودجوش کردهای ایران بر علیه گروهک دمکرات تبدیل شد،مردم کردستان ایران یکصدا با شعارهای مرگ بر دمکرات مرگ بر کومله مرگ بر پژاک  از شهدای درگیری استقبال کردند

کردهای قدرشناس ایران زمین امروز یکصدا فریاد زدند؛دشمن از اینکه امروز کردهای ایران در کنار ملت ایران در امنیت به سر می برد کاملا خشمگین هستند و اقلیم کردستان باید آنها را از خاک عراق اخراج کند.
کردهای مسلمانان با شهادت امنیت، ناموس، کشور و اسلام را با جانشان حفظ می کنند.
درود بر این ملت شهید پرور، خانواده شهدا و درود بر شهدایی که همواره این خون گرم شهادت در رگ های ملت ایران به جوش می آورند. درود بر همه کردهای ایران که امروز سنگ تمام گذاشتند و چشمها را خیره کردند.
شهادت این سه شهید گرانقدر در شب شهادت امام علی(ع) در شب قدر اتفاق افتاده که خداوند این شب را برتر از هزار ماه می داند و هر عملی در این شب بیش از هزار ماه ارزش دارد.
خوشا به حال شهدا که می توانند شفیع باشند و در جوار خداوند متعال از نعمت های الهی بهره مند شوند و از جایگاه ویژه ایی برخوردار هستند.
خوشا به حال شهداء که در معرکه و جنگ با دشمنان و کثیف ترین و پست ترین انسان ها شهید شدند.
انسان های پست، دین، غیرت و ملیت نمی شناسند در اختیار تمام عیار استکبار جهانی، صهیونیست جهانی و مزدوران عربستان قرار گرفته اند و علیه اسلام و کشور دست به اسلحه می برند و الان به درک حاصل شده اند.
استکبار جهانی و مزدوران از اینکه نتوانستند ایران اسلامی را ناامن کنند به شدت عصبانی و خشمگین هستند و اخیرا با توطئه ها و نقشه ها از همه گروه ها و مزدوران استفاده کرده اند و آن ها را سرزنش کردند که چرا نتوانستند در ایران ناامنی ایجاد کنند.
همه نیروها از جمله نیروهای مسلح،اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و بسیجیان در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و به زودی شر دشمنان از سر بشریت کم خواهد شد.
از مردم عزیز کردستان بخاطر امروز که در بدرقه شهدایشان سنگ تمام گذاشتند و مشت محکمی به یاوه سرایی های دمکراتی ها زدند تشکر می کنم.
گفتنی طی چند روز اخیر و در جریان انهدام یک تیم ۱۲ نفره ازتروریستهای دمکرات در شهرستان سروآباد در استان کردستان، سه نفر از پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که ظهر امروز مراسم تشییع آنها با حضور بی سابقه و خیره کننده مردم کردستان ایران در شهرستان قروه برگزار شد.
این تصاویر فتوشاپ نیست! این تصاویر همان کردهایی است که تروریستهای دمکرات و کومله مدعی هستند که پشت آنها ایستاده اند!!

۱۳۵۳۷۷۵۷_۱۰۷۴۰۸۰۳۰۲۶۵۸۷۴۹_۳۳۲۷۴۱۶۴۱۸۳۸۳۵۷۵۷۸۲_n

۱۳۵۱۰۸۹۴_۱۰۷۴۰۸۰۰۹۹۳۲۵۴۳۶_۸۳۴۲۶۵۰۲۶۷۱۷۱۴۷۶۰۴۸_n۱۳۵۲۹۰۹۵_۱۰۷۴۰۸۰۴۲۹۳۲۵۴۰۳_۶۷۲۱۳۴۱۱۳۱۹۵۶۹۱۷۸۷۱_n۱۳۵۲۹۱۳۲_۱۰۷۴۰۸۰۴۸۲۶۵۸۷۳۱_۳۸۶۸۳۰۳۱۷۴۶۴۹۸۱۲۵۵۷_n

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. باسلام تیتر خبرتون توهین آمیزه .تیتر اینو میرسونه که بله مردم کردستان تا الان نمیفهمیدن والان تازه سر عقل اومدن .در واقع خود این تیترتون میرسونه که بله کردها در کل تروریستن .ولی بعضیا تروریست خوب بعضیا هم تروریست بد .لطفا در انتخاب جملات دقت بفرمایید رسالت شما اتصال و برابری وبرادریه نه توهین و انفصال

  2. در واقع شما کردها رو متهم به قانون شکنی کردید در حالی که کردها از سنگر بانان اصلی مرزهای کشور هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین