۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • سیاستمدار کرد:اقدامات پ‌ک‌ک به آرمان کردها حتی در کشورهای غربی آسیب جدی وارد کرده است

سیاستمدار کرد:اقدامات پ‌ک‌ک به آرمان کردها حتی در کشورهای غربی آسیب جدی وارد کرده است

  • ۶ دی ۱۴۰۱
  • ۱۹۳ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : یک سیاستمدار کرد سوری روز دوشنبه گفت که تمامی اقدامات گروه تروریستی پ‌ک‌ک از زمان تأسیس تا کنون به شدت به آرمان کردها از لحاظ جغرافیایی و انسانی آسیب وارد کرده است. از بین بردن حضور کردها و آرمان مقدس کردها نشان می دهد که پ.ک.ک حتی در کشورهای پناهنده و بیگانه تلاش کرد تا مقدسات کردها و ثابت های اساسی مردم کرد و هر آنچه که کرد است را تحت هدایت خود مخدوش کند.

عبدالرحمن ابو یکی از رهبران حزب دمکرات کردستان – سوریه گفت: «در بیست و سوم ماه جاری میلادی، مرکز فرهنگی کرد در پاریس، پایتخت فرانسه و مراکز دیگر مورد حمله مسلحانه تروریستی قرار گرفت. توسط فردی که به عنوان نژادپرست معرفی شده بود، در نتیجه سه کشته و تعدادی مجروح داشت.»

وی افزود: «در نتیجه اعضای جامعه کرد پاریس در محل حادثه تجمع کردند. به طوری که اوضاع به دست پ.ک.ک به اقدامات خشونت آمیز و خرابکاری هایی تبدیل شد که اموال عمومی را تحت تأثیر قرار داد، مانند خرابکاری در تأسیسات عمومی و خودروهای پارک شده و با چنین اقداماتی افکار عمومی فرانسه سه کشته و تروریست را فراموش کردند.

آپو توضیح داد: «در عوض، تمرکز آنها بر عملیات خرابکارانه عمدی بود و با اقدامات دقیقی که در محافل اطلاعاتی رژیم های غاصب و اشغالگر کردستان تدارک دیده شده بود، از آنها بهره برداری کردند. که نفرت مردم کرد و کردستان را در سر می پروراند تا زهر خود را بپاشند تا حقیقت به باطل تبدیل شود، همانطور که می دانیم مردم کرد مردمی متمدن و عاشق صلح هستند، بنابراین آنچه رخ داده به دور از اخلاق کردها است.

وی خاطرنشان کرد: وی از بدو تأسیس ابزاری برای ضربه زدن به مردم کرد و آرمان های مردم ستمدیده کرد است و این واقعیتی است که مردم ملت ما باید بدانند و این ذهنیت می کند. نماینده خواست مردم کرد ما در تمام کردستان نباشد و وجود این ذهنیت بلاها و بلاهای بیشتری را بر سر ملت کرد ما خواهد آورد و باید آن را افشا کنیم.»

این سیاستمدار کُرد گفت: «تمام عملکردهای پ.ک.ک از زمان پیدایش تا کنون، از نظر جغرافیایی و انسانی و حتی در کشورهای پناهنده و بیگانه، به آرمان کردها آسیب جدی وارد کرده است.

وی تاکید کرد: «پ.ک.ک برای از بین بردن حضور کردها و آرمان مقدس کردها به وجود آمد. دغدغه آن همانطور که برای آن مقرر شده است، مبارزه با اراده کردها از طریق ضربه زدن به سازمان های تاریخی آنها است که از درون کردها نشات می گیرد.

عبدالرحمن ابو، سیاستمدار کرد در پایان سخنان خود گفت: از این پس باید انرژی های اصیل کردی بسیج شوند تا با افشاگری قهرآمیز در مقابل چنین ذهنیت خصمانه و مسموم بایستند تا آنچه را که از آن باقی مانده از دست ندهیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *