۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه عضوء پژاک در کوبانی جان باختند

  • ۱۰ تیر ۱۳۹۴
  • ۳۷۸ بازدید
  • ۳

سه عضوء پژاک در جنگ چند روز گذشته با گروه داعش در شهر عین العرب (کوبانی )جان باختند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : روز به روز بر تعدادی کشته های پژاک توسط تروریست های داعش افزوده می شود.پ ک ک و پژاک برای فعال نمایی حزب سیاست مقابله با تروریست های داعش را برگزیده اند ، متاسفانه این سیاست کردستیز جزء قتل و عام جوانان کُرد در کشورهای سوریه و عراق ثمری نداشته است.
در حمله ی چند روز پیش داعش به شهر عین العرب (کوبانی) دست کم ۱۴۷ غیر نظامی را قتل عام و بیش از ۲۰۰ نفر دیگر را نیز مجروح شده اند.
این حمله ی غافلگیرانه بهانه ی برای خود نمایی پ ک ک بوده و همچنین این احتمال و جود دارد تبانی میان تروریست های پ ک ک و داعش باشد .
بر اساس اطلاعیه ی.پ.گ شاخه سوری پ ک ک در طی این جنگ ها دو عضو مریوانی گروهک به نام های “لیلا ایرانپور و ریبوار کیوانی” و همچنین “سحر میلان” اهل شهر خوی جان خود را از دست داده اند.
پ ک ک و پژاک از زمان تاسیس جزء قتل و عام کردها و نا امنی در مناطق کردنشین ثمری برای مردم مظلوم کرد نداشته اند.

قبلی «
بعدی »

۳ دیدگاه ها

  1. درود بر روح پاکشون.

    • جناب حامد خود تو کجایی چرا تو نمی ری مثل این ها خودت را برا هیچ و پوچ فدا کنی
      در ضمن پ.ک.ک و پژاک که به روح اعتقاد ندارند که تو طلب شادی براشون کردی.
      راستی چه سری هست طرفدارای این گروه مارکسیست استالینیست که خود را لنینیست معرفی میکنند هیچ از اصول گفتمان دیالکتیکی بهره ای نبرده و جای جای صحبت هایشان یا فحاشی و کلمات معطوف به خوی شهوانی انسانهاست یا مثل تو پارادوکسیکال شعار میدهند . ایا هیچ وقت به ذهنت خطور کرده این بیچاره ها برا چی مرده اند و یا انبوهی از جوانان که در این سالیان دور بازیچه این گروه شده وبه نوعی همه چیز خود را ازدست داده اند برای چه زندگی خود را باخته اند . لطفا به جای فحاشی کمی واقع بین باش بعد بگو ایا حاضر میشوی اجازه دهی خواهر نوجوانت در اختیار مردان کوه نشین سرشار از شهوت و خوی حیوانی انها قرار دهی . لطفا انکار نکن . فقط کافی تصور کنی چند مرد و دختر نوجوان تنها در یک غار روزها و شبها چه اتفاقی می افتد . نگو که تقوا پیشه میکنند که مارکس و استالین یقه تو را میگیرند و میگویند خطای اولی را بگذریم که برای ما روح تعریف کردی این تقوا را کجای دلمون بگذاریم.
      لطفا کمی تامل کنید درخواهید یافت که خیانتی که پ.ک.ک و پژاک و … که هر روز مثل قارچ می زایند به مردم کورد کردند هیچ فردی و گروهی در تاریخ به کوردها نکردند .
      حرف زیاد است اگر زنگار از ذهن های تان بزدایید .
      اگر چیزی را برای دیگری خواستید کمی تامل کنید ببینید ایا ان را میتوانید برای خود هم تصور کنید .؟!

      • خواهشا با حرف های قولبمه سولبمه سعی نکُن اذهان عمومی رو به طرف خودت جذب کُنی،پ.ک.ک یه حزب مارکسیسته اما کمونیست نیست.در ضمن الکی حرف نزن اونجا تنها چیزی که وجود نداره شهوته.
        از روی معده حرف نزن.منم میتونم بگم الان خواهر شما رفته هزار تا کار کرده.اما حرف کجا و سند کجا؟؟؟
        شما یک جنایت پ.ک.ک و پژاک در حق ملت کورد رو بگو؟؟؟الکی حرف نزن این حرف ها دیگه قدیمی شده یخورده در مورد شیوه های جدید جنگ رسانه ای مطالعه کُن.مردم آگاه شدن این حرفا رو هم جناحی های خودتون هم قبول نمی کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین