۳۰ فروردین ۱۴۰۳

سرعشیره ایل شمسیک عراق : عربستان بانی اصلی و پدر داعش است.

  • ۲۳ دی ۱۳۹۴
  • ۳۵۹ بازدید
  • ۰

حامد بیگ سرعشیره ایل شمسیک کشور عراق : مردم زجر دیده عراق از دست تندرویان سلفی و وهابی به تنگ آمده اند و عربستان که بانی اصلی و پدر داعش است از هر امکانی برای ایجاد تفرقه و خشونت در جهان اسلام به نفع آمریکا و اسراییل استفاده میکند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :حامد بیگ سرعشیره ایل شمسیک کشور عراق در مصاحبه اختصاصی با سایت سیلوانا نیوز در شهر دهوک عراق گفت :

“با تبریک به مناسبت برگزاری مولودی های مختلف در گوشه و کنار جهان به خاطر بزرگداشت میلاد پیامبر اعظم ”

بطور کل مردم زجر دیده ی عراق از دست تندرویان سلفی و وهابی به تنگ آمده اند باید امت اسلامی با کنار گیری از افکار وهابیت و رویکرد اسلام معتدل همان اسلامی که در ایران سنی و شیعه برادرانه در کنار یکدیگر برای پیشرفت کشورشان تلاش می کنند سوق پیدا کنند و قدر این امنیت را بدانند. امنیتی که سالهاست در بسیاری از کشورها به آرزو تبدیل گشته است.

در رابطه با اوضاع سیاسی روز جهان اسلام حضرت محمد (ص) نماد مهر و محبت در بین مسلمین و نفی کفار می باشند و لی حالا عربستان که بانی اصلی و پدر داعش است از هر امکانی برای ایجاد تفرقه و خشونت در جهان اسلام به نفع آمریکا و اسراییل استفاده میکند. داعش را کمک می کند تا مسلمانان بیشتری کشته شوند با اسرائیل یهود که تکلیفش به واضح در قرآن مشخص شده است اتاق فکر برگزار می کند و من نمی دانم چگونه با این استدلالها مسلمانان جهان ساکت نشسته اند.

همچنین اعدام شیخ نمر نیز یکی دیگر از سیاستهای تفرقه افکن عربستان سعودی بود و من سرعشیره قوم شمسیک عراق این جنایت را محکوم می کنیم و آن را ضد وحدت جهان اسلام می دانیم..

هدف اصلی عربستان خدشه دار کردن چهره اسلام ناب محمدی و اختلاف افکنی و تضعیف کشورهای اسلامی در برابر صهیونیسم و استکبار است.

بی شک مردم عراق عموما با سیاستهای عربستان در منطقه موافق نبوده و هر جبهه ای در مقابل عربستان باشد جبهه موافق و درستی است…

از رهبر بزرگ ایران که همیشه آزاداندیش و پیرو خط دین مبین اسلام بوده و از حقوق مسلمانان مظلوم در جهان دفاع میکنند تشکر و سپاس دارم و امیدوارم همیشه سربلند و سایه مبارکشان مستدام باشد

بنده از زحمات همه فعالان و دست اندر کاران سایت پر مخاطب و روشنگر سیلوانا نیوز تشکر کرده و امیدوارم موفق و سربلند باشند و از عراق موضوعات روز منطقه را از این طریق پی گیری می کنم.
منبع:سیلوانا نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *