۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سردار شهسواری: عملیات دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

سردار شهسواری: عملیات دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

  • ۵ فروردین ۱۳۹۹
  • ۵۳۱ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، سردار حبیب شهسواری صبح امروز در جلسه هماهنگی عملیات دفاع بیولوژیک سپاه در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: برگزاری عملیات سراسری تداوم دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت با محوریت نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا( ع) نیروی زمینی توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی، افزود: این عملیات با حضور یگان‌های نیروی زمینی، رده‌های بسیج شامل گردان‌های بیت المقدس و پایگاه‌های مقاومت، مراکز بهداشی، درمانی و خدماتی و نیز گروه‌های جهادی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: عملیات دفاع بیولوژیک با حضور ۷۰ هزار بسیجی به همراه یگان‌های جنگ نوین سپاه از روز ششم فروردین تا ۱۵ فروردین و به مدت ۹ روز همزمان با سراسر کشور در سطح استان برگزار می‌شود.

وی، ادامه داد: هدف اصلی از اجرای عملیات، قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و ارزیابی توان تخصصی رده‌ها و مراکز خدماتی و درمانی در مقابله با بیوتروریسم است که در قالب ضدعفونی و گندزدایی تمام معابر، محورها و مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

سردار شهسواری، در مورد سایر اهداف این عملیات، بیان داشت: نمایش اقتدار رده‌ها و یگان‌های عملیاتی، ارزیابی توان عملیاتی و تخصصی یگان‌ها اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و آموزش در حوزه جنگ نوین و بهداری رزمی در صحنه واقعی، تهدیدات بیوتروریسم، بیولوژیک، شناسایی و احصاء کمبودها در راستای ارتقای توانمندی عملیاتی متناسب با تهدیدات بیولوژیک از دیگر اهداف عملیات است.

وی، خاطرنشان کرد: این عملیات در استان با مسئولیت قرار گاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، در مرکز استان با حضور نیروهای لشکر ۳ حمزه سیدالشهدا(ع) و همکاری و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری، شهرداری و سایر مراکز بهداشتی درمانی و خدماتی ارومیه و در سایر شهرستان‌ها با مسئولیت سپاه شهرستانی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و سایر دستگاه‌ها ی بهداشتی و درمانی برگزار می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *