۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سایه اختلافات داخلی و مسئله فساد مالی بر کنفرانس سازمان تروریستی خبات

سایه اختلافات داخلی و مسئله فساد مالی بر کنفرانس سازمان تروریستی خبات

  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۳۴۸ بازدید
  • ۰

چهارمین کنفرانس داخلی سازمان تروریستی خبات کردستان ایران! خواهر خوانده منافقین! در شرایطی برگزار شد که مسئله فساد مالی، اختلافات داخلی و مسئله تبعیض در بین پیشمرگان خبات،بر این کنفرانس و روند برگزاری آن سایه افکنده بود.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :در ادامه برگزاری نشست های موسوم به هیئت هماهنگی سازمان های خبات جوانان کردستان ایران! چهارمین کنفرانس موسوم به ملی جوانان هر چهار منطقه کردستان (موسوم به کردستان ایران، کردستان عراق، کردستان ترکیه و کردستان سوریه) هفته جاری در مقر رهبری موسوم به اتحادیه جوانان دمکرات کردستان ایران در شهر اربیل،پایتخت اقلیم کردستان عراق برگزار گردید.

در این نشست داخلی و کنفرانس درونی خباتی ها در ابتدا هر دو هیئت سازماندهی و ارتباطات، گزارشات جنجالی و پرحاشیه ای را از کارهای این مدت خودشان ارائه کردند،و بطور مفصل در این خصوص نیز بحث و گفتگو شد.

در این گزارش پرحاشیه و جنجالی از مسئله فساد مالی داخلی در خبات پرده برداشته شد.

گزارشی که ارائه شد از عدم شفافیت مالی در رهبری خبات انتقاد شد و از گم شدن هزاران دلار آمریکایی در کمیته مرکزی پرده برداشته شد.

اعضا بر این عقیده بودند که رهبری خبات در مسئله دخل و خرج های داخلی نیز با پیشمرگان صادق نیست.

همچنین مسئله دریافت بودجه های کلان از سازمان تروریستی منافقین از سوی باباشیخ حسینی نیز از محورهای دیگر انتقادات تنی چند از اعضای خبات بود.

این تعداد از خباتی ها بر این باور بودند که باید دریافتی ها در خبات شفاف و بی پرده بوده و مقدار آن نیز مشخص شود.

این گزارش با واکنش تند رهبری سازمان خواهرخوانده منافقین مواجه شد. رهبری بر این عقیده بودند که گزارش فوق مغرضانه بوده و اهداف شومی در پشت آن بوده و هدایت شده است.

ادعایی که طرف مقابل را نیز به واکنش وادار کرد.

دامنه بحث های انتقادی موجب بالارفتن تنش و اختلافات داخلی در این گروهک تروریستی و تجزیه طلب منتسب به سازمان منافقین شد.

پس از ساعاتی بحث و تنش در خصوص گزارش داخلی، بحثی عمومی نیز در خصوص خود کنفرانس ارائه شد، بحثی که آن نیز بی حاشیه نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، قرار است شنبه ۳۰ فرودین ماه ۱۳۹۳ برابر با ۱۹ آوریل ۲۰۱۴ میلادی (فردا) سمیناری در سلیمانیه با شرکت نمایندگان همه سازمان های زیرمجموعه شاخه های موسوم به هر چهار منطقه کردستان (کردستان ایران،عراق،ترکیه و سوریه) برگزار شود.

در سمینار شنبه قرار است از هر موضوعی سخنی گفته شود و کوچکترین مسائل داخلی مرتبط به کنفرانس نیز به بحث و انتقاد گذاشته می شود،مسائلی که می توان هر موضوعی را در بر بگیرد.

لازم به ذکر است که نشست اولی که گزارش آن تقدیم شد، طی روزهای شنبه،دوشنبه و چهارشنبه جاری و از ساعت ۱۶:۰۰ عصر برگزار و پایان یافته است.

چهارمین کنفرانس موسوم به کنفرانس ملی جوانان هر چهار منطقه کردستان به میزبانی سازمان تروریستی خبات و در مقر رهبری موسوم به اتحادیه جوانان دمکرات کردستان برگزار شد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین