۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مهاباد و بوکان برگزار شد

سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مهاباد و بوکان برگزار شد

  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
  • ۳۲۲ بازدید
  • ۰

آیین بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) روز سه شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان شهرستانهای مهاباد و بوکان در این دو شهرستان برگزار شد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی « ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده » امام جمعه بوکان روز سه شنبه در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) که مسجد بلال حبشی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی ( ره) شخصیتی بود که دوست ودشمن به بزرگی و اقتدار ایشان اقرار می کرد و ایشان درهمه ی بعدها نابغه بود ایشان فقیهی عالم وسیاستمداری توانا بود که به جز خدا، از کسی نمی ترسید.
وی در ادامه گفت : با رهبری مدبرانه امام خمینی بود که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و اکثر شئونات اسلامی در کشور احیا شد و به مرور زمان به نقاط مختلف جهان نیزصادرشد.
در همین ارتباط روز سه شنبه به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مراسم ویژه ای با حضور معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان مهاباد ، امام جمعه ، ،فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولین اجرایی ، روحانیون ،شهردار و شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهابخش مرکزی و خانواده های معظم شهدا وایثارگران ،اصناف وبازاریان وجمع کثیری از مردم مهاباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
امام جمعه مهاباد در این آیین معنوی گفت: امام خمینی (ره) یکی از رهبران برجسته جهان در دو قرن اخیر است که سراسر عمر پربرکت خود را در راه مبارزه برای گسترش اسلام ناب محمدی صرف کرد.
ماموستا ملاقادر سهرابی افزود: آن رهبر ملکوتی پس از سالها تلاش و مبارزه توانست با هدایت اعتراضات مردم ایران علیه رژیم طاغوت، ضمن سرنگونی این رژیم، نظامی سیاسی جدیدی به نام جمهوری اسلامی را در کشور پایه گذاری کند.
وی اضافه کرد: امام (ره) شیوه نوینی در مبارزه علیه استکبار جهانی و رهایی کشورهای اسلامی از چنگال مستکبران بنیان نهاد که تا به امروز هم تمامی آزادیخواهان جهان از این شیوه تبعیت می کنند.
در این آیین ملکوتی که با تلاوت آیات قرآن کریم توسط قاریان برتر شهرستان همراه بود، شرکت کنندگان با قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند./

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین