۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سازمان مبارزه با ترور ژاندارمری ترکیه (JITEM) مدعی شد: طی عملیات ژاندارمری ۲۴ فرد محاصره شده در ساختمان مورد نظر HDP در جزیره کشته شدند

سازمان مبارزه با ترور ژاندارمری ترکیه (JITEM) مدعی شد: طی عملیات ژاندارمری ۲۴ فرد محاصره شده در ساختمان مورد نظر HDP در جزیره کشته شدند

  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
  • ۵۰۶ بازدید
  • ۰

سازمان مبارزه با ترور ژاندارمری ترکیه مدعی شد که ۲۴ تن از افرادی که در جزیره و داخل یک خانه مسکونی در محاصره نظامیان ترکیه بودند را کشته است. این سازمان مدعی شد که همه زخمی های محاصره شده در این مکان غیرنظامی نبوده اند و شماری از اعضای بلندپایه پ.ک.ک نیز در میان آنها حضور داشته اند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از Haber7، در شرایطی که اختلافات سیاسیون در خصوص صحت وجود شماری زخمی محصور شده در ساختمانی واقع در جزیره بالا گرفته است، تشکیلات مبارزه با ترور ژاندارمری ترکیه موسوم به JITEM، که در عملیات مبارزه با ترور نقش بسیار فعالی بازی می کند در خبری مهم با انتشار تصاویر چند جسد مدعی شده است، نیروهای ژاندارمری ترکیه طی عملیاتی در ساختمان شماره ۲۳٫ در محله جودی شهر جزیره، ۲۴ نفر از ۳۰ شخصی که در ساختمان جنجالی این روزهای ترکیه، محصور مانده اند را کشته است.
در همین زمینه نخست وزیر ترکیه در اظهاراتی متناقض مدعی شد که چنین زخمی هایی وجود خارجی ندارند و این بیانیه تشکیلات مبارزه با ترور ژاندارمری ترکیه به نوعی تکذیبی بر اظهارات داوود اوغلو است.
همچنین در مورد ساختمان جنجالی مذکور در شهر جزیره، فیصل ساری یلدیز، نماینده شرناخ در پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق ها مدعی شد که تمام زخمی های محاصره شده در این ساختمان از شهروندان عادی، فعالان مدنی و سیاسی بوده و به هیچ عنوان فردی نظامی در میان آنان وجود ندارد. ساری یلدیز در آخرین اظهارات خود عنوان کرده بود ۴ نفر از زخمی ها کشته شده اند و آمبولانس ها به دلیل نبود امنیت نمی توانند به منطقه اعزام شوند.
پس از این ادعاها نیروهای اطلاعاتی ترکیه مدعی شدند که اشخاص محصور مانده در ساختمان مذکور در شهر جزیره صرفا شهروندان عادی نبوده و در میان آنان اعضای بلند پایه پ.ک.ک نیز حضور دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین